BOOM PODUZETNIKA

Kako TikTok revolucionira tržište rada: Novi putevi prema poslovnom uspjehu

Donosimo vam sve o tome kako je TikTok promijenio tržište rada kakvog smo znali i omogućio nastanak novih zanimanja

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media
Donosimo vam sve o tome kako je TikTok promijenio tržište rada kakvog smo znali i omogućio nastanak novih zanimanja

Vrlo je čudno kada čujemo da netko nije na TikToku. Ova popularna društvena mreža, koja je poznata po kratkim videozapisima, nije samo promijenila način na koji ljudi komuniciraju i zabavljaju se, već je također imala značajan utjecaj na globalnu ekonomiju. Od mikroekonomskih efekata na pojedince do makroekonomskih promjena na tržištima, TikTok je postao ključni faktor u modernom ekonomskom pejzažu.

Što vidiš na TikToku to i kupiš

Jedan od najzanimljivijih načina na koji TikTok utječe na ekonomiju je kroz naše kupovne navike. Zbog svog algoritma koji personalizira sadržaj, TikTok ima moć da pokrene trendove i utječe na ono što želimo kupiti. Sve više brendova prepoznaje prednosti ove platforme i koristi TikTok za oglašavanje svojih proizvoda. Kroz suradnje s influencerima i sponzorirani sadržaj, brendovi mogu doseći veliki broj potrošača na način koji je autentičan i privlačan. Ovaj fenomen rezultira povećanom potrošnjom proizvoda i usluga, potičući rast gospodarstva.

Jedan od primjera koji pokazuje koliko TikTok može utjecati na potrošnju je brend Scrub Daddy koji je zahvaljujući kreiranju sadržaja kao i kreiranju sadržaja od strane potrošača uspio doći na veliki broj novih tržišta. Njihovi edukativni i zabavni videozapisi privlače pozornost korisnika i pomažu u promociji proizvoda, često rezultirajući povećanom prodajom i rastom brenda.

Rast broja poduzetnika

TikTok nije samo promijenio način na koji se proizvodi promoviraju, već je također stvorio novu generaciju poduzetnika. Ova platforma nije namijenjena samo za velike tvrtke - ona je stvorila i nove prilike za male poduzetnike. Sigurno ste na TikToku primijetili kreatore koji prodaju ručno izrađene proizvode, pružaju usluge savjetovanja ili dijele savjete o životnom stilu i fitnessu - sve to zahvaljujući TikToku. Uz pomoć TikToka mali poduzetnici mogu zaraditi novac i razvijati svoje poslovne ideje s minimalnim početnim ulaganjima.

Uz sve ove brze i silne promjene, TikTok je transformirao tržište rada. Popularnost platforme rezultirala je rastućom potražnjom za vještinama kao što su video produkcija, digitalni marketing i influencer marketing. Mladi ljudi i kreativci koji su stekli popularnost na TikToku postali su traženi od strane brendova koje žele iskoristiti njihovu prisutnost na platformi u marketinške svrhe. Ovaj razvoj stvorio je nove profesionalne prilike i promijenio tradicionalne modele zapošljavanja.Sve više brendova počelo je zapošljavati vanjske suradnike koji se specijaliziraju u određenim područjima digitalnog marketinga.

Jedan od ključnih razloga zašto sve više poduzetnika otvara svoje obrte i počinje kreirati sadržaj za TikTok je moć ove platforme u generiranju angažmana i interakcije s publikom. Kratki videozapisi, često sa zabavnim i edukativnim sadržajem, imaju sposobnost da brzo privuku pažnju gledatelja i potaknu ih na interakciju, bilo putem lajkova, komentara ili dijeljenja. Ovo stvara izvanrednu priliku za poduzetnike da izgrade zajednicu oko svojih brendova i uspostave dublju vezu sa svojim kupcima.

Možemo zaključiti da je TikTok postao ključan igrač u modernoj ekonomiji, utječući na potrošnju, poduzetništvo i tržište rada. TikTok je mnogo više od aplikacije za zabavu - postao je platforma koja ima ozbiljan utjecaj na našu ekonomiju. S obzirom na rastuću popularnost i utjecaj TikToka, ne čudi nas što sve više poduzetnika pronalazi nove mogućnosti i uspjeh putem ove platforme.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
02. srpanj 2025 03:34