TikTok graditelji

Građevinski materijali postaju hit na TikToku: kako je cementara započela novi trend?

Od građevinskog materijala do virala – Nexe Grupa ulazi na TikTok s inovativnim sadržajem i održivom porukom.

Cementara na TikToku

Trendovi u 2025. već se kotrljaju, a jedan je posebno iznenadio - cementara na TikToku!

Da, dobro ste pročitali. Nakon što su 2024. obilježili viralni plesovi, glazbeni trendovi i sportski izazovi, 2025. donosi neočekivane zvijezde na scenu TikToka. Ovog puta, sve oči su uprte u - građevinske materijale. Jedan od pionira ovog novog smjera je Nexe Grupa, renomirani proizvođač građevinskih materijala, koji je otvorio TikTok profil i izazvao val oduševljenja, ali i začuđenih komentara.

"Gradimo temelje desetljećima za vaše domove, a sada ih želimo graditi i ovdje, na TikToku," glasi poruka kojom su predstavili svoj prvi video. U samo nekoliko dana, video je postigao više od 19 tisuća pregleda, a komentari variraju od nevjerice do iskrenog entuzijazma. Prisjetimo se, TikTok je platforma koja je iz korijena promijenila način na koji brendovi komuniciraju s publikom. No, cementara na TikToku? Čini se kao potez koji prkosi svim očekivanjima.

@nexe.grupa ⚠ Ovaj mobitel je jedva preživio pad s Nexe cementare 🫣🫣🫣 samo da donese vijest kako je i Nexe na TikToku. 🎉🥳 • • 👷🏗 Nexe gradi temelje naših domova već desetljećima, a sad smo postavili i TikTok temelje 🧱 • • 💡 Bit ćemo ovdje za sve stručne savjete u vezi plana gradnje i građevinskih materijala te ćete s nama šetati Nexe svijetom istražujući svaku vrstu cementa, betona, crijepa, cigle, agregata i svega što je povezano s građevinom. 👷🏻‍♂ • • ➡ Dok čekate naš sljedeći video, škicnite malo na našu web stranicu www.nexe.hr da otkrijete još više o nama. 💚 #nexegrupa #građevinarstvo #constructions #cement #cementfactory ♬ original sound - nexegrupa

Zašto TikTok?

Mnogi bi se zapitali – zašto bi jedna cementara, s dugogodišnjom tradicijom, zakoračila na TikTok? Odgovor je jednostavan: zato što je to platforma budućnosti. Statistike govore da čak 40% mladih koristi TikTok ili Instagram za pretraživanje informacija, a klasične tražilice sve manje.

Korištenjem TikToka, Nexe Grupa želi približiti industriju građevinskih materijala generacijama koje dolaze. Međutim, ovo nije samo o mladima. TikTok omogućuje dosezanje šire publike – od građevinskih stručnjaka do običnih ljudi koji razmišljaju o gradnji ili renovaciji svog doma. Jedan od najzanimljivijih dijelova njihovog TikTok sadržaja su priče iz proizvodnje. Jeste li ikada razmišljali kako izgleda dan u životu radnika cementare? Ili kako se proizvodi cigla koja čini temelj vaše kuće? Nexe Grupa koristi TikTok kako bi približila ove priče svojoj publici.

@nexe.grupa Pitali ste se koji je crijep svih crjepova? Onaj na kojeg se možete osloniti u potpunosti? To je Cezar crijep! 🏠 • Cezar crijep je onaj koji ste tražili, čak i ako toga niste bili svjesni 😁 Dostupan je u više različitih boja: natur engoba, crvena, crna lux, smeđa lux i antracit plus! Sigurni smo da će jedna od njih biti savršena za vas 🧱 • Posjetite našu web stranicu i pogledajte našu ponudu te obogatite i osigurajte svoj dom najboljim od najboljeg 💪 • #nexegrupa #gradevinarstvo #crijep #construction #kuća ♬ original sound - nexegrupa

Nove industrije sve se češće odlučuju za TikTok

Ovo nije jedini brend koji koristi TikTok kako bi dosegnuo novu publiku, ali je svakako jedan od najneočekivanijih. Njihova odluka da zakorače u svijet TikToka dokazuje da čak i industrije koje se čine dalekima od društvenih mreža mogu pronaći svoje mjesto u digitalnom svijetu.TikTok je platforma koja je iznenađujuće ugostila brendove iz industrija za koje biste najmanje očekivali da će biti prisutni na društvenim mrežama.

Godina 2025. tek je počela, a TikTok već oblikuje nove trendove, ruši barijere i spaja nespojivo. Građevinski materijali na društvenim mrežama možda nisu bili na listi vaših očekivanja za ovu godinu, ali upravo ovakvi potezi pokazuju koliko je TikTok fleksibilan i koliko prostora pruža za kreativnost. Platforma nudi prostor za kreativnost i autentičnost, što je idealno za brendove koji žele razbiti predrasude o svojim proizvodima ili uslugama. Tko zna što nas još čeka na ovoj platformi? Na TikToku, granice ne postoje, a svaki novi video može postati dio globalnog trenda. Zato, ako još niste, preuzmite aplikaciju, istražite sadržaj i možda baš vi budete sljedeći koji će pokrenuti trend koji nitko nije očekivao.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. siječanj 2025 11:44