TikTok Algoritam

Čudni putevi algoritma: Druga najbolje čuvana tajna svijeta neprestano se mijenja

Kako funkcionira i kako ga iskoristiti u svrhu promocije vlastitog brenda

TikTok Algoritam/
Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Kreirano s AI
Kako funkcionira i kako ga iskoristiti u svrhu promocije vlastitog brenda

S više od milijardu aktivnih korisnika, sve je teže pronaći nekoga tko nema instaliran TikTok na mobitelu. No ono što je proslavilo ovu aplikaciju u gomili platformi koje nude video sadržaje nisu koreografije i plesovi, već njezin algoritam.

U teoriji, algoritam je niz programiranih uputa na temelju kojih TikTok odlučuje koje sadržaje će prikazati kojem segmentu publike. U praksi, algoritam je ono što odlučuje hoće li neki video dobiti sto pregleda ili sto tisuća pregleda.

Svaka platforma i društvena mreža ima vlastiti algoritam na temelju kojeg se za svakog korisnika "kroji" personalizirana verzija te mreže - različitim korisnicima prikazat će se različiti sadržaji na istoj platformi. TikTok je znatno efikasniji u učenju o tome što pojedinog korisnika zanima i prikazivanju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 07:25