Rentlio, koji je razvio vlastite aplikacije za centralno upravljanje rezervacijama i prodajom u turizmu, takozvani Property Management System i Channel Manager, do sada je u ovoj godini uspješno obradio rezervacija u vrijednosti od gotovo 218 milijuna eura. Na eVisitor je preko Rentlia prijavljeno više od pola milijuna turista.
Zadarski startup, čiji je suvlasnik bivši direktor Infinuma i pokretač i direktor Productivea, Tomislav Car, u Zadru je okupio više 250 hotelijera i tehnoloških stručnjaka u drugom izdanju konferencije Rentlio Rediscover.
Marko Mišulić, osnivač i izvršni direktor Rentlija ukazao je na nedovoljnu digitalnu transformaciju u hrvatskom turizmu.
Novi pristup
- Tehnološki najrazvijenije tvrtke u industriji su i dalje digitalne putničke agencije koje kroz svoje usluge direktno uzimaju 17 posto prihoda hotela - kaže Mišulić, čiji je startup lider u digitalizaciji hrvatskog hotelijerstva, ali i vodeći hrvatski turistički startup s preko 13.000 smještajnih jedinica u 40 zemalja diljem svijeta.
Mišulić navodi da hotelijeri imaju veliku priliku, koja je ujedno i prilika za Rentlio.
- Kako bi se smanjila ovisnost hotelijera o posredničkim booking platformama, hotelijeri moraju ulagati više sredstava u tehnologiju kako bi gosta prebacili s neizravnih rezervacija na booking na stranicama hotela - kaže Mišulić te dodaje da, dakako, "direktni kanali nisu besplatni, ali su itekako isplativi".
Ilustrirao je to na primjeru cloud rješenja u A‘mare hotelu Zadar.
- Oni su implementirali Rentlio Pro softver putem kojeg su smanjili trajanje administrativnog djela check-in procesa na svega pola minute, što je rezultiralo uštedom vremena te omogućilo odjelu recepcije da se više posvete gostima - tumači.
Navodi da je Rentlio time napravio veliki iskorak u cloud kroz model detaljnih izvještaja i statistike te Rentlio Pay, najnoviju uslugu tvrtke za automatsku naplatu rezervacija u hotelima.
Paul Jeszenszky, bivši direktor performance marketinga Airbnba, počasni gost konferencije Rentlio Rediscover, kazao je da iako je imao 7,5 puta manji budžet od Booking.com-a koji je raspolagao s 3,8 milijardi dolara za marketing, imao je bolje rezultate jer se fokusirao na ‘customer love‘.
Emocija ključna
- Najmoćniji alat u privlačenju novih korisnika i zadržavanju postojećih jest Word of Mouth - WoM. Nema tih popusta ili nagradnih kredita koji se mogu mjeriti sa snagom osobne preporuke - kaže Jeszenszky.
Dodaje da se to ne postiže bez rada.
- Morate ponuditi gostu razlog da pozitivno priča o vašem hotelu, emociji ili dodati vrijednost njihovom boravku. Što im bolje iskustvo ponudite, to će vas i više voljeti - zaključuje Jeszenszky.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....