Dok je prošlih godina ključno pitanje u vezi s crowdfundingom bio porez, sada se sve više priča o kampanjama i kako ih uspješno provesti, pokazala je u utorak Crowdfunding Academy u ZICER-u u Zagrebu. Iz Porezne uprave, naime, tumače da je crowdfunding zapravo oblik internetske kupovine i da je kao takav reguliran i jasan.
Tako to vidi i dekanica RRiF Visoke škole za financijski menadžment Đurđica Jurić, a s tim se pogledom složila i bankarica koja ima startup sa strane te osnivačica i glavna osoba u GIRI gameu, Sanja Ljubičić. Navodi da s odmakom od godinu dana kao najvažnije kod Kickstartera prepoznaje to - kome se prodaje i kako - te da se izgrađuje zajednica koja će vas podržati u kampanjama.
- To je najvažnije za uspjeh svake Kickstarter kampanje, dok sve ostale st...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....