DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Dario Marčac
Dario Marčac

Piše Dario Marčac: Što može objavljivati jedna kompanija na TikToku?

Pitanja koja sam dobivao su najčešće bila: “jesu li tamo samo djeca” i “trebamo li mi plesati i raditi gluposti da budemo na TikToku?”.

Demografija na TikToku danas je raznolika, kao i sadržaj koji se plasira

 Denis Charlet/Afp
Objavljeno: 12. listopad 2022. 08:38

Ovo je jedno od prvih pitanja koje mi se postavlja kada pričam o prilikama koje ova nova platforma nudi. Kada sam tek počinjao pričati i pisati o TikToku, pitanja koja sam dobivao su najčešće bila: “jesu li tamo samo djeca” i “trebamo li mi plesati i raditi gluposti da budemo na TikToku?”.

Sve ovo se jako promijenilo za vrijeme prvog lockdowna.

Demografija na TikToku danas je raznolika, kao i sadržaj koji se plasira.

Sada dobivam drugačija pitanja, poput: “što možemo objavljivati kao kompanija na TikToku?”.

image

Dario Marčac, 26-godišnjak s više od 500.000 pratitelja na TikTok-u i digitalni kolumnist rubrike Novac Jutarnjeg lista u kojoj daje perspektivu kako je na najbrže rastućoj društvenoj mreži izgradio uspješan biznis

...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 08:45