DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Doris Vukšić
Doris Vukšić

Može li Hrvatska do svoje četrdesete postati zemlja inovativnosti?

Hrvatska: konkurentna, inovativna i globalno prepoznata – vizija je to Hrvatske do 2030. godine. Ali to je vizija i da bi se ostvarila treba odraditi određeni posao za koji trebamo biti spremni.
 Darko Tomas/Cropix
Objavljeno: 23. rujan 2022. 07:30

Da bismo izgradili i kasnije održali imidž inovativne zemlje, ekonomski pokazatelji inovativnosti moraju nam ići u prilog.

Moramo izgraditi svojevrstan kredibilitet u kontekstu sustavnog, uspješnog i održivog inovacijskog ekosustava koji ne slijedi, već postavlja trendove na globalnom tržištu budućnosti. No, s komunikološke strane, naglašavam kako ne smijemo propustiti priliku brendirati tu istu inovativnost, prvenstveno fokusirajući se na snažan inovacijski potencijal hrvatskog tehnološkog sektora i izvanredne nositelje rasta hrvatskog gospodarstva kao najbolje ambasadore hrvatske inovativnosti u svijetu.

Upravo kako to radi Izrael.

BESPLATNO: Preuzmite treći broj magazina Startup Report - otkrijte kako u Hrvatskoj uspjenšno izvesti exit!

⊕⊕

Osobno me svaki put iznova in...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2025 06:29