DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Doris Vukšić
Doris Vukšić

Koja je boljka komunikacija u tehnološkom sektoru?

Strateška komunikacija ima ključnu ulogu u postizanju ciljeva, no mnogi i dalje ne prepoznaju njezinu moć
 Goran Mehkek/Cropix
Objavljeno: 12. lipanj 2023. 16:58

Borba za pažnju postala je neizbježna tema u svijetu komunikacija. Tvrtke su suočene s izazovima razvoja inovativnih i kreativnih sadržaja, gradnje odnosa s korisnicima te privlačenja i zadržavanja talentiranih ljudi.

Strateška komunikacija ima ključnu ulogu u postizanju takvih ciljeva, no mnogi i dalje ne prepoznaju njezinu moć, posebice u IT sektoru.

Još prije godinu dana, kada sam iz javnog, agencijskog svijeta prelazila u realni sektor, ostala sam zatečena silnim novim zanimanjima i funkcijama koje su se pojavile u industriji komunikacija.

Šuma buzzworda

LinkedIn je bio pun ‘nabildanih’ profila koji su komunicirali neke nove direktore svemira poput - Head of People and Culture, Head of Growth Marketing, pa različiti direktori Contenta, Customer Journeya, Employer Brandinga i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 23:31