
Infobip je jedna od tri najbolje pozicionirane cloud komunikacijske platforma na svijetu, objavio je Gartner.
Jedna od najpoznatijih analitičkih kuća na svijetu svrstala je hrvatskog jednoroga među četiri lidera u cloud komunikacijama na svijetu, takozvanom Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) tržištu.
Infobipa se opisuje kao kompaniju koja ima cjelovitu viziju i sposobnost isporučiti obećano u tom području. To Infobipa, po Gartneru, čini liderom u CPaaS industriji.
Gartner je na vrh stavio Twilio, a odmah zatim Infobip. Tvrtke koje su za petama ovom dvojcu su Vonage i Sinch. Inače, Infobip je po ovom istraživanju pozicioniran bolje od Alibabe, Tencenta i Cisca.
Silvio Kutić, suosnivač i izvršni direktor Infobipa kaže da je to potvrda dobre strategije rasta.
- Vjerujemo da Gartnerovo priznanje Infobipa kao vodećega na CPaaS tržištu odražava uložene investicije u pružanje inovativnih proizvoda i usluga, uz naš globalni doseg i razmjer - kaže Kutić.
Infobip je u prije tri godine primio investiciju američkog fonda One Equity Partnersa, postavši prvi hrvatski jednorog, te zatim krenuo u niz akvizicija kako bi se proširio na američko tržište.
Kompanija je dosad prerasla u platformu koja dopire do gotovo sedam milijardi korisnika u više od 190 država. Infobip je najveća međunarodna kompanija nastala u Hrvatskoj. Broji više od 3500 zaposlenika u 70 ureda, a sjedište mu je u Vodnjanu u Istri.
Tehnološki, Infobip ima mrežu od 43 podatkovna centra i 9.700 globalnih veza, od kojih su 800 izravne veze s operaterima.
- Infobipove akvizicije američkih tvrtki OpenMarket i Peerless Network učvrstile su našu superiornu poziciju u Americi uz našu vodeću ponudu na globalnom tržištu - kaže Kutić.
Dodaje da kao rezultat, nude globalno sveobuhvatno mjesto za višekanalne interakcije i komunikacije.
- Ali sada ne stajemo, jer uz prognozu da će tržište CPaaS-a narasti na 30,6 milijardi dolara do 2026. godine, dajemo sve od sebe kako bismo osigurali da ostanemo vodeća svjetska omnichannel komunikacijska platforma - kaže Kutić.
Pojašnjava da je jedan od primjera koji pokazuje viziju i mogućnost izvedbe u praksi njihova nova usluga Experiences.
Riječ je o rješenju koje koristi generativnu AI za izgradnju korisničkog putovanja bez potrebe za kodiranjem.
- Ovaj alat pomaže kompanijama u interakciji i komunikaciji s korisnicima, razvijanju lojalnosti i poticanju rasta. Infobip Experiences omogućuje klijentima da učinkovito koordiniraju korisničke procese i štede vrijeme uz pomoć njihovih predložaka, koji obuhvaćaju procese od uvođenja i angažmana, do zadržavanja i lojalnost - zaključuju u Infobipu.