PRIZNANJE

Gartner: Infobip u cloud komunikacijskim platformama ispred Alibabe i Tencenta

Silvio Kutić kaže da je to potvrda dobre strategije rasta Infobipa i velike perspektive CPaaS tržišta

Infobip kao jedan od globalnih lidera u Gartnerovom kvadrantu za komunikacijske cloud platforme

 Jl/
Silvio Kutić kaže da je to potvrda dobre strategije rasta Infobipa i velike perspektive CPaaS tržišta

Infobip je jedna od tri najbolje pozicionirane cloud komunikacijske platforma na svijetu, objavio je Gartner.

Jedna od najpoznatijih analitičkih kuća na svijetu svrstala je hrvatskog jednoroga među četiri lidera u cloud komunikacijama na svijetu, takozvanom Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) tržištu.

Infobipa se opisuje kao kompaniju koja ima cjelovitu viziju i sposobnost isporučiti obećano u tom području. To Infobipa, po Gartneru, čini liderom u CPaaS industriji.

Gartner je na vrh stavio Twilio, a odmah zatim Infobip. Tvrtke koje su za petama ovom dvojcu su Vonage i Sinch. Inače, Infobip je po ovom istraživanju pozicioniran bolje od Alibabe, Tencenta i Cisca.

Silvio Kutić, suosnivač i izvršni direktor Infobipa kaže da je to potvrda dobre strategije rasta.

- Vjerujemo da Gartnerovo priznanje Infobipa kao vodećega na CPaaS tržištu odražava uložene investicije u pružanje inovativnih proizvoda i usluga, uz naš globalni doseg i razmjer - kaže Kutić.

Infobip je u prije tri godine primio investiciju američkog fonda One Equity Partnersa, postavši prvi hrvatski jednorog, te zatim krenuo u niz akvizicija kako bi se proširio na američko tržište.

Kompanija je dosad prerasla u platformu koja dopire do gotovo sedam milijardi korisnika u više od 190 država. Infobip je najveća međunarodna kompanija nastala u Hrvatskoj. Broji više od 3500 zaposlenika u 70 ureda, a sjedište mu je u Vodnjanu u Istri.

Tehnološki, Infobip ima mrežu od 43 podatkovna centra i 9.700 globalnih veza, od kojih su 800 izravne veze s operaterima.

- Infobipove akvizicije američkih tvrtki OpenMarket i Peerless Network učvrstile su našu superiornu poziciju u Americi uz našu vodeću ponudu na globalnom tržištu - kaže Kutić.

Dodaje da kao rezultat, nude globalno sveobuhvatno mjesto za višekanalne interakcije i komunikacije.

- Ali sada ne stajemo, jer uz prognozu da će tržište CPaaS-a narasti na 30,6 milijardi dolara do 2026. godine, dajemo sve od sebe kako bismo osigurali da ostanemo vodeća svjetska omnichannel komunikacijska platforma - kaže Kutić.

Pojašnjava da je jedan od primjera koji pokazuje viziju i mogućnost izvedbe u praksi njihova nova usluga Experiences.

Riječ je o rješenju koje koristi generativnu AI za izgradnju korisničkog putovanja bez potrebe za kodiranjem.

- Ovaj alat pomaže kompanijama u interakciji i komunikaciji s korisnicima, razvijanju lojalnosti i poticanju rasta. Infobip Experiences omogućuje klijentima da učinkovito koordiniraju korisničke procese i štede vrijeme uz pomoć njihovih predložaka, koji obuhvaćaju procese od uvođenja i angažmana, do zadržavanja i lojalnost - zaključuju u Infobipu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
13. srpanj 2025 02:34