BMW je u srpnju 2022. najavio pretplatu za grijana sjedala u iznosu od 18 dolara za tržišta kao što su Ujedinjena Kraljevina, Njemačka i Novi Zeland. Nije riječ o izoliranom slučaju nego o cjelovitoj promjeni paradigme za potrošačku ekonomiju.
Pretplate više nisu rezervirane samo za filmove, serije i knjige - danas su prodrle u osiguranje, automobilsku industriju, tekstilnu pa čak i prehrambenu.
Novi prostor rasta
Prema TechCrunchu, tržište pretplata udvostručuje se u prihodu iz godine u godinu, a prema Gartneru će do kraja 2023. godine čak tri četvrtine svih potrošačkih brendova nuditi neku vrstu usluge ili proizvoda temeljenu na pretplatničkom modelu.
Procjenjuje se da prosječan potrošač u EU troši oko 150 eura mjesečno na pretplate te da će čitava ekonomija pretplata u...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....