Startup Report
Josipa Majić Predin
Josipa Majić Predin

Dobrodošli u 2030: Nemate vlasništvo nad ičim, ali nikad niste bili sretniji

Za tu će se sreću tek djelomično pobrinuti pružatelji pretplata, a drugim dijelom alati za njihovu kontrolu, poput nas

Josipa Majić Predin, suosnivačica i starija potpredsjednica za strategiju i komunikacije Revuta

 Marko Todorov/Cropix
Objavljeno: 11. kolovoz 2022. 10:06

BMW je u srpnju 2022. najavio pretplatu za grijana sjedala u iznosu od 18 dolara za tržišta kao što su Ujedinjena Kraljevina, Njemačka i Novi Zeland. Nije riječ o izoliranom slučaju nego o cjelovitoj promjeni paradigme za potrošačku ekonomiju.

Pretplate više nisu rezervirane samo za filmove, serije i knjige - danas su prodrle u osiguranje, automobilsku industriju, tekstilnu pa čak i prehrambenu.

Novi prostor rasta

Prema TechCrunchu, tržište pretplata udvostručuje se u prihodu iz godine u godinu, a prema Gartneru će do kraja 2023. godine čak tri četvrtine svih potrošačkih brendova nuditi neku vrstu usluge ili proizvoda temeljenu na pretplatničkom modelu.

Procjenjuje se da prosječan potrošač u EU troši oko 150 eura mjesečno na pretplate te da će čitava ekonomija pretplata u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2025 16:38