Nova hrvatska igra dobila je priliku. Prema podacima Croatian Game Development Alliancea, u Hrvatskoj su 2021. domaće gaming tvrtke uprihodile 64,5 milijuna eura (485,8 mil. kn), a u tri godine dotad, čak 173 milijune eura (1,3 mlrd. kn). Kao rezultat, i u Hrvatskoj se redaju velike investicije u gaming.
Zagrebačka softverska tvrtka Dwizards oformila je interni startup - gaming studio Today’s Games i u njemu zakuhala planove za igru ReSetna. Za to je privukla investiciju od 1,1 milijun eura.
- Investitori gledaju tim, ulažu u ljude, a mi smo okupili izvanredan tim kreativaca, vjerojatno najbolje ljude u Hrvatskoj. Dobro odrađen projekt i koncept te vrhunska ekipa su nas doveli od ovdje - objasnio je Darijan Kosić, direktor DWIZARDS-a.
Igru radi zajedno s poznatim licem hrvatske gaming scene, Ivanom Jakubijem. Game direktor Today’s Games Studia prethodno je bio predavač i voditelj gaming inkubatora Machina Academyja, producent u Cateia Gamesu te game dizajner u Exordium Gamesu i Ironwardu.
Dvojac pojašnjava da ReSetnu razvijaju u popularnom action-adventure podžanru metroidvania. Riječ je SF platformeru u postapokaliptičnom svijetu u kojem su nedavno nestali ljudi i ugasila se tehnologija, a onda igrom slučaja tehnologija ponovo kreće. Ovoga puta roboti imaju svijest pri čemu se većina njih s tim ne može nositi i polude.
Today’s Games Studio čini tim od jedanaest gaming stručnjaka: animatora, dizajnera i programera. Uz iskusne hrvatske snage, na igri radi i Španjolac koji je radio i na League of Legendsu. Kao neke od primjera “metroidvania” žanra koji objedinjuje platformere i još nekoliko srodnih žanrova, Kosić je naveo ‘Hollow Knight’ i još par igara koje krasi široka zajednica igrača.
- Igra je 2.5 dimenzionalna i bit će izazovna za igrače. Neće biti izbora težine, no igrači će se itekako namučiti - kaže Kosić.
Razvoj igre započeo je u travnju ove godine, a tim očekuje da će je lansirati 2025. godine. U početku će biti dostupna na PC-u, Playstationu 5, Xboxu i Nintendovim platformama, dok će mobilna verzija uslijediti 2026. godine.
Nakon uspjeha Nanobita i Gamepiresa očito je da hrvatski studiji više nemaju male ciljeve. Kosić kaže da im je ambicija ReSetnu prodati u 500 do 700 tisuća primjeraka.
Možda se na prvu čini ambiciozno za tek osnovan studio, no s obzirom koliko je ‘metroidvania’ žanr popularan zadnjih godina, nećemo se iznenaditi ukoliko i nadmaše svoj zadani cilj. To navodimo jer Today’s Games Studio igru planira razvijati po najboljoj praksi. Tako se priča da bi već do ljeta trebali imati prvu, testnu inačicu, dostupnu kao ‘early access demo’.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....