Tržišni lider

Analitičari treću godinu zaredom Infobip pozicioniraju ispred Twilia i Sincha

Prema Juniperu, hrvatski jednorog uspješno se nosi s konkurencijom iz SAD-a, Norveške, Švedske, Nizozemske, Italije i Indije

Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa

 Infobip/Infobip

Treću godinu zaredom, prema mišljenju britanske analitičke kuće Juniper Research, Infobip drži globalno vodeću poziciju na tržištu cloud komunikacijskih platformi. Prvi hrvatski jednorog pozicionirao se ispred Twilia i Sincha.

Prema podacima Junipera, Infobip ima i veći tehnološki kapacitet i bolje pozicionirane proizvode od američkog Twilia, švedskog Sincha, norveškog LINK Mobilityja, američko-švedskog Vonagea, indijskog Route Mobilea, američko-talijanske Kaleyre i nizozemskog CM.com-a.

Juniper Research tržište cloud komunikacijskih platformi opisuje pojmom Communication Platform-as-a-Service ili skraćeno CPaaS.

U alatu Competitor Leaderboard za CPaaS analizirao je 19 največih igrača u tom poslovnom segmentu na svijetu. Infobop je grafički pozicioniran kao tvrtka koja ima najsofisticiraniju ponudu i najveće kapacitete za daljnji razvoj.

Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa kaže da tržište cloud komunikacijskih platformi ove godine očekuje promet od 21 milijardu dolara.

- Do 2027., prema Juniper Researchu, to bi tržište trebalo trebalo narasti na 42,8 milijardi dolara. Infobip je učvrstio svoju poziciju vodećeg pružatelja CPaaS usluga na tržištu, što pokazuje da imamo mogućnosti još bolje iskoristiti prilike za rast - kaže Ostojić.

image

Juniper Research analizirao je 19 najvećih CPaaS igrača globalno

Jl/

Juniper kao glavne značajke Infobipove platforme ističe širinu ponude.

Platforma hrvatskog jednoroga pokriva kanale od e-maila, Facebook Messengera, Google Business Messagesa, integriranog live chata, LINE-a preko RCS-a i SMS-a do Telegrama, Vibera for Business, videa, poziva i WhatsApp Businessa.

- Korisnici sve više zahtijevaju besprijekornu interakciju između tvrtki, ljudi i stvari pa se nastavljamo širiti kako bismo ostali vodeća globalna cloud komunikacijska platforma i isto tako – platforma za sve druge platforme, što znači da ćemo i dalje pružati najmoćniju komunikacijsku infrastrukturu našim klijentima i partnerima, kroz niz kanala, napredne funkcionalnosti platforme i rješenja za razgovor - zaključuje Ostojić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 22:28