Restart Think Tank

Prvi čovjek Podravke: 'Treba nam promocija domaćih roba i izvoza'

Definirati kriterij i rang da se vidi koji trgovački lanac uistinu preferira domaće proizvode, a koji ih koristi samo u promotivne svrhe
Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke
 Željko Hajdinjak / CROPIX
Definirati kriterij i rang da se vidi koji trgovački lanac uistinu preferira domaće proizvode, a koji ih koristi samo u promotivne svrhe

Ne tako davno, prije samo četiri do pet mjeseci završavali smo uspješne poslovne godine izrađujući planove za 2020. s velikim optimizmom i one dugoročne, za sljedećih barem pet godina. Iako se najavljivalo da nas čeka polako usporavanje gospodarstva, početak 2020. ulijevao je optimizam zbog još jedne uspješne godine.

Danas, samo dva mjeseca kasnije, kao da smo u nekom drugom, nestvarnom svijetu i više ništa nije isto. Neka nevidljiva ruka poremetila je cijeli svijet, a svima nama donijela nemirne snove. Još jednom se potvrđuje teza da je čovjek poput najsnažnije životinje koja je spremna brzo se adaptirati na nove okolnosti. Ista pravila vrijede i u poslovnom okruženju. Dok, na žalost, veliki dio gospodarstva nije u funkciji, ostali su napravili nikad bržu transformaciju svoje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 18:19