Kako bismo lakše razumjeli SEO, važno je razumjeti i rad tražilica. Kada upišete upit u tražilicu, ona pregledava sve stranice u svom indeksu i pokušava prikazati najrelevantnije rezultate. Kako bi to postigle, koriste algoritme. Kako bi vam pružili najkorisnije informacije, algoritmi pretraživanja razmatraju mnoge čimbenike, uključujući riječi vašeg upita, relevantnost i upotrebljivost stranica, stručnost izvora te vašu lokaciju i postavke. Težina primijenjena na svaki čimbenik varira ovisno o prirodi vašeg upita. Tako noviji i svježi sadržaj igra veću ulogu u odgovaranju na upite o aktualnim temama vijesti nego što je to slučaj sa suhoparnim definicijama iz udžbenika. nitko nema konačan odgovor na to kako algoritmi rade i ne može sa sigurnošću predvidjeti njihovo djelovanje, ali uz...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....