Što je SEO i zašto se o njemu toliko govori?

U današnjoj poplavi sadržaja na internetu je vrlo važno naći kvalitetne načine da budemo primijećeni. SEO ili Search Engine Optimization je način optimiziranja web stranica i sadržaja kako bi se povećala količina i kvaliteta prometa koji generiraju organski rezultati tražilica, a samim time vam pomaže da vas i vaš sadržaj pronađe više ljudi. Kako rade tražilice?
 PROMO

Kako bismo lakše razumjeli SEO, važno je razumjeti i rad tražilica. Kada upišete upit u tražilicu, ona pregledava sve stranice u svom indeksu i pokušava prikazati najrelevantnije rezultate. Kako bi to postigle, koriste algoritme. Kako bi vam pružili najkorisnije informacije, algoritmi pretraživanja razmatraju mnoge čimbenike, uključujući riječi vašeg upita, relevantnost i upotrebljivost stranica, stručnost izvora te vašu lokaciju i postavke. Težina primijenjena na svaki čimbenik varira ovisno o prirodi vašeg upita. Tako noviji i svježi sadržaj igra veću ulogu u odgovaranju na upite o aktualnim temama vijesti nego što je to slučaj sa suhoparnim definicijama iz udžbenika. nitko nema konačan odgovor na to kako algoritmi rade i ne može sa sigurnošću predvidjeti njihovo djelovanje, ali uz SEO optimizaciju moguće je znatno poboljšati vidljivost sadržaja na tražilicama. Ako govorimo o Googleu koji je najpopularnija tražilica i većina ljudi ju koristi, ima daleko najpouzdaniji algoritam.

Kako funkcionira SEO?

Jednostavno rečeno, SEO funkcionira tako da tražilicama pokazuje da je vaš sadržaj najbolji rezultat za temu koja se pretražuje. To je zato što sve tražilice imaju isti cilj, a to je prikazati najbolje, najrelevantnije rezultate svojim korisnicima. Kako ćete točno optimizirati svoj sadržaj, ovisi o tražilici za koju optimizirate. Ako želite više organskog prometa na svojim web stranicama, morate razumjeti Googleov algoritam i udovoljiti mu. Ako želite više pregleda videa, onda je sve u YouTubeovom algoritmu. Budući da svaka tražilica ima drugačiji algoritam rangiranja, najviše se ljudi usredotočuje na to kako se rangirati u najvećoj tražilici od svih, a to je naravno Google.

Kako optimizirati sadržaj za Google?

Google koristi čak više od dvjesto faktora rangiranja. Prije više od deset godina govorilo se čak i o više od deset tisuća faktora rangiranja. Nitko ne zna koji su sve ti faktori rangiranja, ali neki od njih su poznati. Kako? Zato što ih je otkrio sam Google, ali i zato jer su brojni stručnjaci proučavali korelacije između različitih faktora i rangiranja na Googlu. Prije nego što Google uopće može razmotriti rangiranje vašeg sadržaja, prvo mora znati da on postoji. Google koristi nekoliko načina za otkrivanje novog sadržaja na internetu, ali primarna je metoda indeksiranje. Uz pomoć indeksiranja se prate poveznice među postojećim i novim web stranicama na internetu. Također, prednost daje sadržaju koji je optimiziran za mobilne telefone. S obzirom na to da oko 65% Google pretraživanja dolazi s mobilnih uređaja, a taj broj raste svake godine, vjerojatno ne čudi što je Google 2016. najavio poboljšanje rangiranja web stranica prilagođenih mobilnim uređajima u svojim rezultatima pretraživanja za mobilne uređaje. To su samo neki od faktora na koje je važno obratiti pozornost, a najbolje ćete rezultate postići ako za SEO optimizaciju pronađete pouzdanog partnera kao što je WhitePress, platforma koja iz dana u dan sve više poduzeća pomaže stvoriti sadržaj koji se pojavljuje na vrhu različitih tražilica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 13:55