Aquaglide aquapark meeting u Parizu bio je prilika za razgovor s vodećim ljudima najvećeg aquapark brenda o tome kako užitak za korisnike dobar posao za investitore i ekološka orijentacija mogu ići zajedno ruku pod ruku.
Naši su sugovornici Jeff Cunningham general manager, Peter Arpaq product development director i Ernest Kiseljak distributer za Hrvatsku, Sloveniju, Crnu Goru i još nekoliko susjednih zemalja.
P: Što Aquaglide čini drugačijim od ostalih aquaparkova na tržištu?
Jeff: Aquaglide aquaparkovi na manjoj vodenoj površini imaju veći kapacitet korisnika.
Činjenica je da Aquaglide aquaparkovi u segmentu konstrukcijskih rješenja izgledaju sasvim drugačije od svih ostalih aquaparkova na tržištu. Atraktivniji su i daleko jednostavniji za korištenje djeci, a djeca su ciljna skupina u ovom segmentu poslovanja, što na kraju rezultira boljom iskoristivosti parka i naravno ekonomski većom isplativosti za investitora.
P: Aquaglide je već dugo na tržištu kako to da ostali nisu kopirali specifična rješenja?
Peter: Naš tip konstrukcije aquaparka je inženjerski zahtjevan za dizajnere elemenata i za tehnologe koji to trebaju pripremiti za proizvodnju Uz to je proizvodni proces zahtjevniji, pošto je puno patentno zaštićenih detalja: Prednosti su velike i izuzetno važne u svakom segmentu od ekologije, jedinstvenog iskustva za korisnike do poslovnih rezultata.
Naravno na koncu sve te konstrukcije moraju proći testiranje kako bi sigurnosno zadovoljile strogi TUV certifikat.
P: Koje biste prednosti istaknuli?
Jeff: Atraktivnost.
Atraktivnost je kod Aquaglida podignuta na jedan sasvim novi nivo, svi koji posjete Aquaglide aquaparkove jednostavno se oduševe. Dovoljno je spomenuti El Jefe 15 m dug i 6 m visok tobogan niz koji teče slap vode, zatim Skyrocket 8m visoku ljuljačku s cirkuskim trapezom. Aquaglide u ponudi ima više od 100 različitih elemenata i staza jedinstvene konstrukcije.
Jednostavnost korištenja za sve uzraste.
Jedinstvene svega 10 cm visoke dropstitch staze koje povezuju elemente, čine Aquaglide aquaparkove posebnima jer i najmanje dijete može se s lakoćom popeti na bilo kojoj poziciji nazad na aquapark.
Najugodnije aquapark iskustvo.
Monsoon je patentirani sistem zalijevanja koji Aquaglide aquaparkove čini puno ugodnijim mjestom za zabavu.
P: Peter vi puno spominjete ekološki segment. Na koji način PVC aquaparkovi mogu biti ekološki orijentirani.
Peter:
Ekologija nam je s godinama razvoja branda s jedne strane, našim starenjem i odrastanjem naše djece postajala sve važniji faktor. Naravno i sami smo se pitali što učiniti u industriji koja koristi PVC. Jedino što možete napraviti je smanjiti količinu PVC-a i smanjiti štetu na morskome dnu.
Manja vodena površina i rešetkasta konstrukcija imaju manju istisninu i zahtijevaju manje sidara i time čine znatno manje štete na morskome dnu.
Pametne rešetkaste konstrukcije i dropstitch staze debljine svega 10 cm u odnosu na ostale aquaparkove koji imaju staze debljine 30-40cm smanjuju količinu PVC-a i čine Aquaglide ekološki puno prihvatljivijim aquapark rješenjem.
P: Zašto je Aquaglide odabrao plavo/bijelu umjesto neke „kričave“ boje?
Peter: Ta je odluka stvorena u skladu s filozofijom branda, ako već stavljamo nešto na vodene i morske površine, hajdemo to uklopiti da bude i oku ugodno. Naše su atraktivne strukture tako i tako vrlo istaknute.
P: Jeste li do sada radili Aquaglide parkove u nekoj drugoj boji po želji klijenata?
Peter: Custom colors je dio custom aquapark programa. Prvi jednostavan nivo prilagođavanja klijentima je otisak loga, recimo imena resorta na elementima aquaparka. Slijedeći nivo je ponuda 9 različitih boja kada veći resorti žele usklađene boje s zaštićenom bojom resorta. Dok prvi nivo otiska imena i logotipa nije zahtjevan i vremenski se lako uklapa u ritam proizvodnje, custom colors je projekt koji zahtjeva narudžbu 9 do 10 mjeseci unaprijed, kako bi se sukladno projektu naručio materijal iz tvornice i naravno stavio u krojenje na vrijeme.
P: Koji su standardni rokovi narudžbe?
Jeff: Mi smo 50% elemenata za 2026. već stavili u proizvodnju, sada je red na našim distributerima da do 1. 10. 2025. zaključe svoje narudžbe i time zaključimo ostatak od 50% proizvodnih kapaciteta.
Ernest: Mi potičemo svoj klijente posebnim uvjetima, popustima koje nudimo do 01.10. da nam se pridruže u prednarudžbi.
P: Aquaglide aquapark u Splitu na Žnjanu proglašen je aquaparkom mjeseca srpnja?
Jeff: Lokacija je tako posebna, boja mora prelijepa i ovaj najveći Aquaglide aquapark u Hrvatskoj se stopio s prostorom i u potpunosti se uklapa u Aquaglide filozofiju.
P: Koje biste lokacije u Hrvatskoj istaknuli?
Jeff: Uz Split istaknuo bih Aquaglide aquapark u Valamar Istra Premium Camping resortu u Istri.
Prvi Aquaglide aquapark s El Jefe, našim najatraktivnijim toboganom. To je lokacija koju također moram posjetiti jer kada vidite slike tog malog poluotoka na kojem se nalazi camping resort, okruženog s desetak malih otočića i tirkizno plavim morem…. To je nešto posebno.
Aquaglide aquapark Istra Premium Camping resort - Youtube video link
U Valamar Tamaris resortu u Lanterni je Aquaglide aquapark površine 1.000 kvadratnih metara i prvi u kojem je postavljeno igralište za odbojku na vodi.
Peter: Ja bih istaknuo Aquaglide aquapark u Šimuni camping resortu.
To je lokacija na kojoj je Aquaglide 2013. godine održao svoj prvi međunarodni sales meeting u Europi. Tada smo spoznali da na fotografijama koje nam šalje Ernest, naš distributer, ta posebna tirkizna boja mora ispod aquaparka nije proizvod fotoshopa, već je to priroda stvorila.
Ispričavam se vlasnicima ostalih Aquaglide aquaparkova čije lokacije nismo spomenuli, a slike i njihovih parkova su u našim katalozima.
P: Kakve su trenutačne regulative vezane uz aquaparkove?
Ernest: trenutačno postoji zdravo promišljanje gdje se kao maksimum veličine postavilo 1.000 kvadratnih metara vodene površine. Tu je dato lokalnim vlastima da odluče je li neka plaža dovoljno velika za 1.000 m2 park ili je mala pa lokalna zajednica može to ograničiti i ponuditi koncesijsko odobrenje na svega 400, 600 ili 800m2. Postoje i izuzeci gdje su vlasnici koncesija i samih aquaparkova gradovi ili općine primjerice Split na Žnjanu ili Bol na Zlatnom Ratu gdje se zbog izuzetno velikih kapaciteta plaže išlo na rješenje da se bolje postavi jedan veći umjesto više manjih aquaparkova. Ono što pozdravljamo je da gradovi i općine kada nabavljaju aquaparkove ipak traže one brendove koji posjeduju TUV Iso certifikate.
P: što bite nam rekli za kraj?
Jeff: Hrvatska ima prekrasnu obalu, rijeke, jezera i to je nešto što se treba očuvati, s čime treba pametno raspolagati. Turizam je važna grana biznisa u Hrvatskoj i naravno da su aquaparkovi bitan segment turističke ponude uz puno drugih aktivnosti kojima se animira goste. Važno je zbog sadašnjih, ali još više budućih naraštaja stvoriti ravnotežu odnosa između biznisa i očuvanja okoliša.
www.aquasuperpark.com
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....