IQM Pass nastavak je na projekt IQM Destination, kojim ekipa iz tvrtke Feel IQM u partnerskim hrvatskim destinacijama inicira integralno upravljanja kvalitetom u destinaciji, mjerenjem online reputacije svakog partnera u destinaciji uključujući smještajne objekte, atrakcije, ugostiteljske objekte, lokalne proizvođače, suvenirnice, turističke agencije, SPA centre, zdravstvene institucije...
Samo ocijenjeni objekti
U tim destinacijama postavljeni su i ocijenjeni standardi koje su prihvaćeni za svaku pojedinu destinaciju. U sklopu projekta provode se edukacije, rade marketing analize i mjeri napredak u kvaliteti i zadovoljstvu projektom.
- U projekt su uključeni samo objekti koji su dobili ocjene kvalitete i to je ono po čemu je on jedinstven. Znači on se u potpunosti nadograđuje i nadovezuje na naše prethodne projekte. Ovih dana je počela prva primjena projekta - pojašnjava Đurđica Šimičić, članica tima Feel IQM.
Novi projekt IQM Pass ideja je IQM Destination tima Feel IQM.
- Projektom IQM Destination naglašava se inovacija, kreativnost i kvaliteta, veže privatno i javno partnerstvo sa svim partnerima koji utječu na razvoj turizma u destinaciji. IQM Pass je nastavak temeljnog projekta IQM Destination a ideja je izašla usred krize s Covidom 19, osmišljen za vrijeme lockdowna kada je turizam cijelog svijeta bio u blokadi. Shvatili smo da će turizam kad tad krenuti, ali bojali smo se nereda na tržištu, velike ponude uz smanjenu potražnju, potičemo poštivanje politike cijena u destinaciji. Krenuli smo odmah u ožujku s online edukacijama na koordinacijama s našim IQM Destination partnerima I pripremili smo koncept: IQM Pass Visit Lošinj, Visit Vodice , Visit Lika destination, Visit Karlovac i Visit Golden Slavonia. Naš cilj je osnažiti umrežavanje, multiplicirati povoljnosti za gosta, smanjiti visinu popusta, kontrola cjenovne politike u destinacijama i prikazati gostu paletu destinacijske ponude - pojašnjava Đurđica Šimičić članica tima Feel IQM. Radi se o tvrtki koja upravlja ovim projektom i projektom IQM Destination.
Prilagodba ponude gostu
Šimičić napominje da stalno kontroliraju kvalitetu i online reputaciju svakog partnera s kojim imaju potpisani sporazum te zahvaljujući individualiziranoj ponudi svaki IQM Destination Partner prilagođava ponudu svom gostu
IQM Pass je poseban projekt koji ima nekoliko prednosti. Prva pogodnost je popust koji iznosi i do 30 posto. Tu je naravno i individualni pristup svakom gostu čime se razvija lojalnost, povjerenje , kvaliteta i omogućuju posebni doživljaji.
Postupak kako IQM Pass funkcionira tako da gost izabere destinaciju u kojima je u ovom trenutku više od 200 ugovorenih partnera u Hrvatskoj. Gost izabere broj dana i broj osoba uplati IQM Pass online i u terminima koje je izabrao za korištenje IQM Pass-a gost dolazi u objekte, iskorištava popuste. Sve ovo utječe da se gostu povećava se ukupno zadovoljstvo boravkom u destinaciji.
Ugovorenim partnerima u destinaciji povećava se prihod kroz dodatnu potrošnju, povećava izgled produljenja boravka, povećava se interes za rezervacijom i dolaskom. Tu je i potpuno individualiziran Loyalty program.
Pojednostavljen postupak
Šimičić pojašnjava da će IQM Pass gost dobit na mail. Potrebno ga je pokazati pri narudžbi u odabrani objekt. Može imati digitalnu karticu na svom mobitelu, koju pokazuje partneru uključnom u projekta a može je i skenirati QR kodom.
- Maksimalno smo pojednostavili postupak, a da pri tom vodimo brigu o svakom detalju. Projekt je u početnoj fazi, vremenom ćemo ga prilagođavati potrebama partnera i gostiju na terenu - pojašnjava Đurđica Šimičić.
IQM Pass zamišljen je kao dodatni motiv za dolazak u odredišta, kaže Đurđica Šimičić, jer gost ima mogućnost uštede. - U želji da vaš doživljaj prate i posebni uvjeti, u suradnji s našim partnerima gostima smo osigurali popuste i poklon. Gost može ostvariti popust kod partnera samo u slučaju kada usluge i proizvodi izravno poslužuju kod partnera, te isključuje mogućnosti ostvarenja popusta je usluga preko posrednika. Nakon plaćanja odnosno kupnje IQM Pass, gost će dobit svoju kartu na mail - pojašnjava Đurđica Šimičić.
Podršku projektu su dale Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, Turističke zajednice Grada Vodica, Klastera Lika Destination, Turističke zajednica Grada Karlovca i Turističke zajednica Požeško-slavonske županije s partnerima u destinacijama.
- To je ta snaga koja će u budućnosti davati sve bolje kvalitativne, sinergijske rezultate i multiplicirati korist za gosta i za destinacije koje su u IQM Destination projektu - napominje Đurđica Šimičić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....