ATIPIČAN NASTAVAK

Može li ‘Ghost of Yōtei‘ ponuditi nešto osvježavajuće unutar franšizne forme?

Na popisu najprodavanijih igara i filmova dominiraju franšize, ostavljajući malo prostora originalnim projektima. Umjesto kreativnosti, tržište danas traži stabilnost i predvidljivost - što franšize obilno nude
 Sucker Punch Productions/Playstation/

Iako dominiraju današnjim medijskim pejzažem, franšize - serije povezanih djela - nisu moderan problem kojim ga mnogi drže, nego postoje u najmanju ruku od kraja 19. i početka 20. stoljeća. Neke su fokusirane na lika ili likove, a neke na fiktivne svjetove. Primjerice, detektivski roman "Grimizna studija" Arthura Conana Doylea iz 1887. ishodište je multimedijalne franšize o detektivu Sherlocku Holmesu. S druge strane, roman za djecu "Čarobnjak iz Oza" Lymana Franka Bauma iz 1900. početna točka multimedijalne franšize o čarobnoj zemlji Ozu. Oba tipa franšiza prisutna su i danas. Franšize o stripovskom junaku Batmanu, špijunu Jamesu Bondu te bivšem vojniku i istražitelju Jacku Reacheru moderniji su primjeri multimedijalnih franšiza...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 09:05