SREBRNI METAK

Google ima ‘apokaliptični‘ plan, promjene su goleme. Evo kako žele da završava svaki vaš posjet internetu

Bitno isplativije mu je korisnicima servirati odgovore na vlastitoj tražilici nego da ih preusmjerava dalje

Sundar Pichai

 Camille Cohen/afp/profimedia/
Bitno isplativije mu je korisnicima servirati odgovore na vlastitoj tražilici nego da ih preusmjerava dalje

Čini se da iz dana u dan moramo savladati neki novi termin apokaliptičnog prizvuka koji nam serviraju kreatori ove nove AI revolucije, a ovaj put na redu je - Google Zero.

Ovaj fenomen, poznat i kao "zero-click pretrage", odnosi se na činjenicu da sve manje korisnika Googlea nakon neke pretrage klika na linkove za treće web stranice jer im se odgovori serviraju direktno u rezultatima pretraga, upakirani s daškom umjetne inteligencije. Umjesto da posjećuju web stranice, korisnici od Googlea dobivaju takozvane "featured snippets" (istaknute sažetke), AI sažetke, "pametne" okvire za odgovore ili lokalne rezultate, a sve im se to prikazuje na vrhu stranice.

Ako baš žele, negdje dolje - ispod pregiba, kako se to govorilo u eri novina velikog formata - naći će i linkove na stranice s ko...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. kolovoz 2025 18:50