PARTNER

Deset koraka prema digitalizaciji poslovanja

Digitalizacija poslovanja nije samo korak naprijed – to je nužnost u modernom poslovnom svijetu. Kako biste u svoje poslovanje lakše i sigurnije implementirali digitalne procese, slijedite ove korake

Fina Ilustracija

1. Analizirajte i definirajte poslovne procese

Prvi korak u digitalizaciji je temeljita analiza trenutačnih poslovnih procesa. Identificirajte ključne procese u svom poslovanju i napravite detaljan popis. To uključuje mapiranje kako se procesi međusobno povezuju i koji su najvažniji za učinkovito poslovanje. Tako ćete lakše odrediti prioritete i prepoznati gdje je digitalizacija najpotrebnija.

2. Digitalizirajte papirnu dokumentaciju

Digitalizacija papirnih dokumenata ključna je za ubrzanje poslovnih procesa i povećanje sigurnosti podataka. Fina nudi uslugu Arhiviranje i digitalizacija dokumentacije omogućujući jednostavan pristup i očuvanje integriteta dokumenata. Time smanjujete potrebu za fizičkim prostorom i usklađujete se s propisima o čuvanju dokumentacije.

3. Pribavite digitalne certifikate

Digitalni certifikati ključni su za sigurno potpisivanje i autentifikaciju digitalnih dokumenata. Finini certifikati, temeljeni na PKI tehnologiji, osiguravaju visoku razinu zaštite i pouzdanost vaših podataka. Njihovom primjenom vaša tvrtka može jednostavno potvrditi identitet korisnika i zaštititi dokumente od neovlaštenih izmjena, čime se povećava povjerenje u digitalne procese i komunikaciju.

4. Potpisujte elektronički

E-potpis omogućava elektroničko potpisivanje dokumenata, zamjenjuje vlastoručni potpis na papiru i znatno ubrzava procese. Velike i srednje tvrtke mogu koristiti integraciju s potpisnim rješenjem, a male tvrtke i obrti Fina e-Potpis Oblak koji omogućava potpisivanje dokumenata putem mobilne aplikacije, što donosi fleksibilnost i brzinu potrebnu za moderno poslovanje.

5. Dodatno zaštitite digitalne dokumente

Za dodatnu zaštitu digitalnih dokumenata preporučuje se korištenje vremenskog žiga. Fina Vremenski žig osigurava da dokumenti ostanu nepromijenjeni tijekom vremena i omogućava brzo prepoznavanje eventualnih izmjena. To je od ključne važnosti za poslovnu dokumentaciju koja zahtijeva dugoročnu pohranu i valjanost.

6. Spremite svoje dokumente na sigurno

Pohrana digitalnih dokumenata mora biti sigurna i dostupna. Fina e-Arhiv pruža centralizirano rješenje za pohranu dokumenata, omogućujući im pristup kad god je potrebno, uz očuvanje njihove cjelovitosti i autentičnosti. Sigurna pohrana ključna je za zaštitu povjerljivih informacija i olakšava vođenje poslovne arhive.

7. Provjerite valjanost tuđih e-potpisa

U poslovnoj suradnji često se susrećete s elektronički potpisanim dokumentima drugih tvrtki. Provjera valjanosti tih potpisa putem Fina Validatora osigurava da je svaki dokument potpisan pravovaljano i u skladu sa zakonom. Ovo rješenje pruža sigurnost i transparentnost pri razmjeni važnih dokumenata.

8. Šaljite e-račune

U skladu s novim propisima, razmjena e-računa postaje obvezna za sve poslovne subjekte. Fina e-Račun omogućava jednostavno i sigurno slanje, primanje i pohranu računa, što skraćuje vrijeme obrade i administrativne troškove. Implementacijom ovog rješenja vaše će poslovanje biti usklađeno sa zakonskim regulativama.

9. Olakšajte si naplatu potraživanja

Uz Fina Faktoring platformu korisnici e-Računa mogu ubrzati naplatu potraživanja. Ova digitalna platforma omogućava procesiranje zahtjeva za otkup potraživanja, procjenu rizika i potpisivanje ugovora - sve u potpunosti digitalno. Time se poboljšava likvidnost i osigurava brži priljev sredstava.

10. Planirajte daljnju digitalnu integraciju

Digitalizacija je kontinuirani proces. Planirajte daljnje korake za poboljšanje i proširenje digitalnih rješenja u svom poslovanju. To uključuje integraciju novih tehnologija i prilagodbu promjenama na tržištu kako biste ostali konkurentni i relevantni.

Sadržaj nastao u suradnji s HUB-om

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 15:27