Mega-spajanja

Zašto su, unatoč rastućem nacionalizmu u sektoru, partnerstva sve češća u autoindustriji?

Industrija se, naime, treba konsolidirati i smanjiti trenutnu razinu kompeticije
Ilustracija, tvornica Forda
 Profimedia, Eye Ubiquitous
Industrija se, naime, treba konsolidirati i smanjiti trenutnu razinu kompeticije

Spajanje velikih automobilskih proizvođača sve je češća pojava u tom sektoru. Renault, Nissan Motor i Mitsubishi Motors, primjerice, ponovno će pokrenuti razgovore o njihovom spajanju i to prije nego što se bace na dogovaranje akvizicije Fiat Chrysler Automobilesa. Za tu je kompaniju, pak, zainteresirana i grupacija PSA koja u vlasništvu ima Peugeot. No, iako je izglednije da će, kako piše Bloomberg, rastući nacionalizam u autoindustriji pobijediti (što je viđeno u odnosu između Renaulta i Nissana), sve veća kompetitivnost u sektoru tjera proizvođače automobila na savezništva.

Zahvaljujući padu divova iz Detroita, odnosno General Motorsa, Forda i Fiat Chryslera, kao i rastu kineskih partnerstava te sve većem uspjehu manjih automobilskih kompanija, udjel na tržištu izmeđ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2025 12:30