Business showroom

U nove tehnologije uložili četiri Pelješka mosta

Dosad smo digitalizirali više od 30% poslovnih subjekata u Hrvatskoj, rekao je Saša Kramar
Krešo Hlede, Jere Dumanić, Kostas Nebis, Mate_Rimac
 HT

Hrvatski Telekom (HT) jučer je otvorio Business Showroom, inovacijski centar opremljen HT-ovom najmodernijom tehnologijom kojom digitalizira hrvatske tvrtke i gradove.

U Business Showroomu na zagrebačkoj Radničkoj cesti, kako su najavili u kompaniji, moći će se vidjeti i isprobati tehnologije koje HT razvija s Combisom i mrežom svojih partnera, a bit će otvoren za poslovnu zajednicu, ali i za građane koje zanima najmodernija tehnologija dostupna u Hrvatskoj. Tako će, primjerice, moći vidjeti kako funkcioniraju pametna rasvjeta, punionice za električna vozila ili pak pametna telefonska govornica, a na raspolaganje su svima stavljeni i popularni bicikli Greyp, različiti e-romobili i druga rješenja urbane mobilnosti.

No, na otvaranju je poseban naglasak stavljen na suradnju HT-a s Microsoftom, koja je, kako tvrde, rezultirala predstavljanjem dvaju iskoraka u njihovoj ponudi.

- Samo u posljednje četiri godine u nove tehnologije investirali smo više od 7,5 milijardi kuna, što je vrijednost četiri Pelješka mosta. Dosad smo digitalizirali više od 30 posto svih poslovnih subjekata u Hrvatskoj, no želimo pojačati tempo i ubrzati digitalizaciju i ekonomski razvoj zemlje te tako svim građanima omogućiti bolje prilike i usluge - rekao je Saša Kramar, član Uprave Hrvatskog Telekoma za poslovne korisnike.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 05:48