Philip Morris

Prvi IQOS Store će se uskoro otvoriti u Hrvatskoj, a evo kako izgleda onaj u Londonu

Na jednom mjestu moći će se dobiti sve informacije o uređaju, kupiti ga i servisirati
IQOS Store u High Kensington Street, London
 / Philip Morris

I dok je u zadnje vrijeme goruće pitanje hrvatske Vlade i cijele javnosti ono o povećanju cijena cigareta kako bi se smanjio alarmantan broj pušača, kompanije koje ih proizvode već su pronašle alternativna rješenja. Jedna od njih je i Philip Morris, koja na hrvatskom tržištu prodaje Marlboro i Chesterfield, a na nedavno održanoj konferenciji duhanske industrije u Londonu neprestano su naglašavali jedan od svojih bitnijih ciljeva u doglednoj budućnosti – transformirati Veliku Britaniju u prvu “smoke-free” državu na svijetu najkasnije do 2030. godine.

U Londonu, točnije u poznatoj Kensington High Street, su početkom ove godine otvorili i četvrti IQOS Store, trgovinu koja je ujedno i edukacijski prostor za pušače i korisnike uređaja za zagrijavanje duhana. Jedan takav će se uskoro otvoriti i u Hrvatskoj, a posjet onom u sjedištu Velike Britanije zorno pokazuje kako će izgledati.

Na prvi pogled radi se i lijepo uređenom kafiću, u bijelim i bež tonovima, s puno zelenila. Prostor ima dva dijela – jedan je prodajni gdje možete isprobati i kupiti najnovije proizvode Philip Morrisa (uređaje, patrone, futrole i personalizirane dodatke, odnosno sve osim cigareta), a drugi je uređen kao moderan kafić, s udobnim foteljama, visokim stolicama, knjigama i šankom. Ondje se može popiti kava, a pušenje cigareta je zabranjeno pa nema neželjenog smrada.

Učenje i kupovina

Rezultat je to transformacije kompanije koja se u zadnje vrijeme sve više otvara svojim potrošačima, a ovim konceptom žele razviti komunikaciju licem u lice jer je ipak riječ o novoj tehnologiji koja pušačima uglavnom još nije toliko poznata. Potreba za trgovinama ovakvog tipa pojavila se jer je tehnologija korištenja duhana ipak kompliciranija od cigareta, a ovako će svi na jednom mjestu moći dobiti potrebne informacije o uređaju i njegovim karakteristikama, kupiti ga te servisirati po potrebi.

Philip Morris
IQOS Store u High Kensington Street, London

Zaposlenici će svakome ljubazno objasniti prednosti heat-not-burn proizvoda, a edukativni plakati objašnjavaju što se događa kada se duhan pali, a što kada se zagrijava pa cijeli prostor može poslužiti i za učenje, a ne samo kupovinu. I meni kao nepušaču bilo je zanimljivo proučiti zbog kojih su procesa cigarete opasne po zdravlje i na koji način novi proizvodi rješavaju te probleme.

- Naša želja je da ovdje dođu pušači cigareta, a izađu kao korisnici novih uređaja i budu na putu prema nepušenju – naglasio je direktor Philip Morrisa za Veliku Britaniju i Irsku Peter Nixon.

Što su heat-not-burn proizvodi?

Philip Morris je u Hrvatskoj prvi predstavio inovativan uređaj za zagrijavanje duhana IQOS, koji se ne pali i ne dimi, a duhan zagrijava na temperaturi od 350 stupnjeva Celzijevih, što je znatno manje od 800 stupnjeva kod paljenja cigareta. Stručnjaci koji zagovaraju prelazak na heat-not-burn proizvode tvrde kako se upravo paljenjem oslobađaju štetni proizvodi opasni po zdravlje – katran, ugljikov monoksid, metanol, cijanid...

Kako su pokazala brojna istraživanja, pušači uglavnom ne puše zbog pušenja samog već zbog društva, doživljaja, okusa, rituala pa su i skloniji prihvaćati nove opcije. Većina njih izjavljuje da žale što su ikada počeli pušiti, a proizvode nove generacije doživljavaju kao dobro prijelazno sredstvo ka konačnom prestanku pušenja. Također, svaki pušač, baš kao i svaki čovjek, je jedinstven i ne odgovaraju svima svi proizvodi. Stoga se nikotinska industrija trudi napraviti što više različitih e-cigareta, uređaja za zagrijavanje, a tehnologija napreduje iz dana u dan. Samo Philip Morris je u zadnjih deset godina u istraživanje i razvoj novih proizvoda uložio više od 4,5 milijardi dolara (gotovo 29 milijardi kuna).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
02. svibanj 2025 15:34