Ljubav i maketing

Popularnost dating aplikacija: u Hrvatskoj je najomiljeniji Tinder, dok vani vole League

Oglašivači sve više prepoznaju dating aplikacije kao mjesto za promociju svojih proizvoda
Ilustracija
 Profimedia, Cultura RF
Oglašivači sve više prepoznaju dating aplikacije kao mjesto za promociju svojih proizvoda

Širom svijeta sve je više parova čija se ljubav rodila nakon upoznavanja preko društvenih mreža kao i posebnih stranica i aplikacija specijaliziranih za spajanje ljudi. I Hrvatska sasvim sigurno u tome prati svjetske trendove, pa se i kod nas sve više žena i muškaraca svih dobi prijavljuje na tzv. dating stranice na kojima izrade svoj profil u kojem uz podatke o sebi mogu odrediti i što traže od potencijalnog partnera odnosno partnerice. Aplikacije u pravilu funkcioniraju tako da na temelju podataka koje znaju o njemu korisniku predlažu osobe koje bi mu mogle odgovarati po dobi, interesima i raznim drugim parametrima. Prva takva stranica Match.com pojavila se 1995., Tinder je lansiran 2012. i ubrzo je postao planetarno popularan, a danas je svaki treći brak sklopljen na svijetu započeo ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 06:13