Najveći dnevni gubitak u povijesti Facebooka, od oko 119 milijardi dolara u tržišnoj vrijednosti, potaknuo je mnoga pitanja, a posebnu brigu izrazili su oni koji svoje poslovanje oglašavaju na ovoj mreži, budući da tako dolaze do željene vidljivosti i novih klijenata. No, koliko je ta zabrinutost opravdana, a koliko je riječ o pretjeranoj reakciji na možda privremene probleme?
Prvenstveno, veliku ulogu u trenutačnom izazovu za Facebook odigrala je neodgovarajuća komunikacija. Primjerice, obveze koje proizlaze iz GDPR-a su neizbježne, no ova je tvrtka, kao i sve druge, imala godine da osmisli plan prilagodbe i kako će dionicima komunicirati nadolazeće promjene. Isto tako, zainteresiranim javnostima, prije svega oglašavačima, trebalo je unaprijed predstaviti nove mogućnosti poput ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....