Podravka je u 2023. ušla svjesna da se radi o još jednoj godini punoj neizvjesnosti. Kako se do sada i pokazalo, okolnosti poslovanja i dalje uvelike ovise o događanjima u ratom pogođenoj Ukrajini. No, Podravkina snažna pozicija omogućuje brzo prilagođavanje promjenama te realizaciju strateških ciljeva koji uključuju nastavak velikih ulaganja, dovršetak važnih investicija, kao i implementaciju Strategije održivog poslovanja.
Da je tome uistinu tako, pokazuju i rezultati poslovanja u prvom tromjesečju ove godine. Podravka je ostvarila značajan rast. Prihodi Grupe iznosili su 175,9 milijuna eura, što je 20,2 milijuna eura, odnosno 13% više u odnosu na isti period godine prije. Pritom je segment Farmaceutike porastao za čak 41,2%, što je dokaz oporavka poslovanja na izvoznim trž...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....