Bebe u avionu

Aviokompanija našla rješenje za putnike kojima smetaju djeca koja plaču u avionima

Neki su oduševljeni novom mogućnosti koju internetska rezervacija mjesta pruža, dok su drugi osudili netolerantne putnike
 Murad Sezer / REUTERS

Višesatni let uz bebu koja neumorno plače i dere se stvar je prošlosti za putnike Japan Airlinesa (JAL), piše The Guardian.

Kad roditelji s djecom do dvije godine rezerviraju svoja mjesta u zrakoplovu JAL-a, naime, automatski se pojavi ikona s likom djeteta i tako upozori druge putnike kojima bi mala djeca mogla smetati. Aviokompanija pritom naglašava da nova opcija ne garantira da putnici neće uopće čuti viku djeteta.

Korak Japan Airlinesa je očekivano podijelio javnost. Neki su oduševljeni novom mogućnosti koju internetska rezervacija mjesta pruža te smatraju da bi sve aviokompanije obavezno trebale obavještavati putnike o blizini djece u zrakoplovima, dok su drugi osudili netolerantne putnike kojima uopće mogu smetati djeca “budući da su i sami nekoć bili bebe”.

- Moramo se međusobno tolerirati ili će uskoro postojati mapa sjedenja za one koji glasno dišu, sline, prde, za alkoholičare i brojne druge – napisala je jedna korisnica Twittera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
08. svibanj 2025 13:41