Osebujni osnivač

'Antidruštvena smo mreža, ne želimo slavne, želimo da ljudi što kraće budu na internetu'

Od 2010. godine ova društvena mreža privukla je 250 milijuna korisnika
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Osnivač društvene mreže Pinterest, Ben Silbermann poručio je kako svoju platformu želi pretvoriti u anti-društvenu mrežu, te da je njihov krajnji cilj ljude odviknuti od konstantnog boravka na internetu i društvenim mrežama. Prema njegovim navodima, Pinterest zapravo nije društvena mreža iako ju svi klasificiraju kao takvu. Silbermann objašnjava kako se razlika krije upravo u tome što korisnik sam može odabrati želi li svoj sadržaj dijeliti s ostalima ili ne, piše CNN.

- Naša platforma je posvećena samo vama. Tu nema vijesti, ne tjera vas da nikoga pratite, nema poznatih i slavnih, zapravo se bazira na vašim osobnim interesima, pojasnio je osnivač.

Od 2010. godine kada je puštena u javnost ova društvena mreža privukla je 250 milijuna korisnika, što je u usporedbi s ostalim platformama poput Facebooka, Twittera ili Instagrama iznimno mala brojka. Započela je kao alat namijenjen roditeljima, osobito majkama, no njegova struktura ubrzo se promijenila. Tako se na toj društvenoj mreži može pronaći različiti spektar korisnika od kreativaca pa sve do običnih ljudi koji su u potrazi za nekim novim idejama i rješenjima.

Isto tako, za razliku od svoje konkurencije na Pinterest nema influencere, a zbog sporog i slabog razvoja prošla je 'ispod radara' kritičara koji se u zadnje vrijeme sve više obrušavaju na društvene mreže zbog širenja lažnih vijesti i prodaje osobnih podataka. No, unatoč tome, ali i navodima osnivača kako Pinterest zapravo nije društvena mreža, ova platforma i informacije njenih korisnika ipak su bile korištene u pogrešne svrhe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 07:01