Maltretiranje korisnika

Zivkaju vas nakon raskida ugovora i nagovaraju na svoje ponude? To je nezakonito...

Kao i dosad, A1 Hrvatska će poštovati odluke regulatornog tijela – HAKOM-a, dogovorili su iz telekoma
 Davor Pongračić / CROPIX
Kao i dosad, A1 Hrvatska će poštovati odluke regulatornog tijela – HAKOM-a, dogovorili su iz telekoma

Smiju li teleoperatori zivkati korisnike koji su u fazi raskida ugovora i planiraju prijeći drugom davatelju usluge?

Premda nam se činilo da je ovakva praksa legitimna jer su je tele-tvrtke dosad nesmetano provodile, iz Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) tvrde da nije tako. Prije nekoliko dana je, naime, inspektor elektroničkih komunikacija u ovoj agenciji donio rješenje koje se odnosi na poslovnu praksu tvrtke A1, piše Slobodna Dalmacija.

– Zabranjuje se operatoru A1 Hrvatska d.o.o. iz Zagreba pozivanje ili kontaktiranje krajnjih korisnika na neki drugi način u tijeku postupka promjene operatora za koji je tele-tvrtka zaprimila odnosno supotpisala jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora, i na kojoj je označeno da je korisnik upoznat i prista...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 09:07