Više od 2,1 milijun Hrvata okrenuo se online shoppingu u vrijeme epidemije koronavirusa i planira tako kupovati ubuduće. Od toga je barem 130.000 onih koji prije nisu kupovali preko interneta, pokazalo je istraživanje domaće konzultantske agencije Equestris.
Uz to, usporedna analiza na ispitanicima između 18 i 60 godina, prije i poslije izbijanja koronakrize, prema riječima Sandra Baričevića, direktor Equestrisa, pokazuje i 30-postotni rast online kupnje u dobnoj skupini Hrvata starijih od 50 godina. To je ona koja se, prema uvriježenom mišljenju, puno manje služi novim tehnologijama. Sve to, kaže, svjedoči o dramatičnoj promjeni potrošačkih navika zbog nemogućnosti kupnje u fizičkim trgovinama.
Analiza tržišta
- Svakako je došlo do određene promjene paradigme, na to up...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....