Uistinu je paradoks da u zemlji bankomata, ako vam neki od njih proguta karticu, može proći i do mjesec dana da ponovno dođete do svojeg sredstva plaćanja.
S takvim se iskustvom posljednjih dana bori jedna korisnica iz Šibenika koja, ispričala je za Slobodnu Dalmaciju, gotovo 30 dana pokušava doći do svoje debitne kartice koju joj je progutao jedan bankomat u Šibeniku.
Konkretnije, riječ je o bankomatu Hrvatske poštanske banke na kojem je umirovljenica zaboravila svoju karticu, pa ju je bankomat “progutao” - no pravi šok uslijedio je tek kad ju je pokušala dobiti natrag.
Ukratko, cijela se priča zakomplicirala zato što je HPB dio svojih bankomata na održavanje koncesijom dao državnoj tvrtki Fina gotovinski servisi.
Dugotrajni postupak
To onda podrazumijeva da nesretnu k...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....