Analiza prodaje

Potrošači tijekom 'koronakrize' prolaze kroz šest faza kupovanja: Evo u kojoj smo sada

Daleko najveći porast prodaje dogodio se u tjednu od 9. do 15. ožujka  kada su trgovački lanci zabilježili u prosjeku 65 posto povećanje Šest faza koronašopinga Krenulo je povećanom kupnjom dezinficijensa, nastavilo se potrošačkom histerijom, a sada smo u hibernaciji KUPCI TIJEKOM KORONAKRIZE PROLAZE ŠEST FAZA KUPOVANJA Evo u kojoj smo fazi sada: 'Ovdje će sve ovisiti o visokim standardima dostave'
Građani kupuju namirnice
 CROPIX
Daleko najveći porast prodaje dogodio se u tjednu od 9. do 15. ožujka  kada su trgovački lanci zabilježili u prosjeku 65 posto povećanje Šest faza koronašopinga Krenulo je povećanom kupnjom dezinficijensa, nastavilo se potrošačkom histerijom, a sada smo u hibernaciji KUPCI TIJEKOM KORONAKRIZE PROLAZE ŠEST FAZA KUPOVANJA Evo u kojoj smo fazi sada: 'Ovdje će sve ovisiti o visokim standardima dostave'

Pandemija koronavirusa dovela je do pravog stampeda kupaca na trgovine kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu, a potrošačke navike su se već promijenile i nastavit će se dalje mijenjati. Ocjena je to agencije Nielsen, koja je provela analizu prodaje prehrambenih i drogerijskih proizvoda u vodećim trgovačkim lancima u uvjetima koronakrize.

U Nielsenu au analizirali globalne trendove i ponašanje potrošača na početku i tijekom pandemije koronavirusa. Pritom su identificirali šest faza kroz koje potrošači prolaze, a koji su primjenjivi i na Hrvatsku. Pojednostavljeno, može se reći kako je sve krenulo povećanom kupnjom dezinficijensa i zaštitnih maski, a nastavilo se masovnom kupnjom i ostalih namirnica te gomilanjem zaliha.
Prva faza bila je proaktivno kupovanje kako bi potrošači...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 07:41