Sve je saznala slučajno

'Majci su mi isključili telefon jer je sklopila ugovor, a ona - u bolnici!'

A1 poduzeo je sve aktivnosti da se predmet riješi u što skorijem roku na zadovoljstvo korisnice
 Damjan Tadić/EPH / CROPIX
A1 poduzeo je sve aktivnosti da se predmet riješi u što skorijem roku na zadovoljstvo korisnice

Katica Horvat, 84-trogodišnja Osječanka, na svojoj je koži osjetila koliko problema može proizaći iz greške koja se potkrala teleoperaterima. Unatoč tome što nikada nije razgovarala s agentom za prodaju zato što je u tom periodu zbog operacije ležala u bolničkom krevetu, njezina je telefonska linija bila prebačena drugom teleoperateru bez da je korisnica o tome bila obaviještena.

Štoviše, sve je saznala tek slučajno; kada je njezina linija već bila isključena.

- Riječ je o mojoj majci, operiranoj sredinom veljače. Nakon operacije otišao sam u njezinu kuću, javio sam se na telefon, a neki ženski glas me pitao koliki mi je mjesečni račun, tražeći konkretne detalje. Znajući da je majka dugogodišnja pretplatnica Optima Telekoma, pokušao sam joj ljubazno dati do znanja da ni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 00:01