Velika škrtica

Kupili ste robu s greškom? Evo kad možete tražiti da vam je dođu popraviti doma

Posebna pravila vrijede za specifičnu vrstu robe, onu koja je izrazito teška, velika, nezgrapna za pakiranje, lomljiva...
Ilustracija, šator za slavlja
 Getty Images/iStockphoto
Posebna pravila vrijede za specifičnu vrstu robe, onu koja je izrazito teška, velika, nezgrapna za pakiranje, lomljiva...

Budući da se na nekim malo razvijenijim razinama Europske unije ipak nešto naprednije promišlja o potrošačkim pravima nego u Hrvatskoj, donosimo primjer jedne zanimljive presude donesene u korist potrošača iz Njemačke, a koja bi možda mogla poslužiti i nekom Hrvatu.

Priznajem odmah i da ovdje nisam previše originalna, priču o ovom slučaju pronašla sam na jednom potrošačkom blogu koji redovito pratim, ali mi se svakako učinilo bitnim prenijeti je čitateljima.

Radi se, naime, o pravu potrošača da mu trgovac, od kojeg je kupio neki poveći artikl, po mogućnosti onaj kojemu prethodi rasklapanje i montaža, u slučaju greške na artiklu istu dođe otkloniti na lokaciju gdje se nalazi kupac, umjesto da je potrošač, kako to mnogi tumače, mora osobno razmontiravati, pakirati i slati ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 06:38