Novi koncept

Kralj brze mode odlučio je promijeniti poslovni model: H&M uveo opciju najma odjeće

H&M od petka novi koncept testira na domaćem tržištu kompanije, a za tri mjeseca u planu je tu opciju proširiti i na druga tržišta
H&M je u Stockholmu uveo novi model poslovanja koji će, nakon testiranja, proširiti i na druga tržišta
 Hennes & Mauritz Press
H&M od petka novi koncept testira na domaćem tržištu kompanije, a za tri mjeseca u planu je tu opciju proširiti i na druga tržišta

U kontekstu borbi protiv klimatskih promjena i sve glasnijih kritika modne industrije, kralj brze mode H&M odlučio je promijeniti svoju titulu te uvesti novi poslovni model – najam odjeće. Kako piše Bloomberg, od petka taj koncept testira na domaćem tržištu kompanije, a za tri mjeseca u planu je tu opciju proširiti i na druga tržišta na kojima H&M posluje.

- Snažno vjerujemo u uspjeh posuđivanja odjeće, no ipak želimo ispitati kako kupci reagiraju i naučiti najviše što možemo o njihovim željama kako bi mogli uvesti potrebne promjene – kazao je Daniel Clässon, šef razvoja poslovanja u H&M-u.

Za 350 kruna, što je otprilike 250 kuna, potrošači u Stockholmu na tjedan dana mogu unajmiti artikle švedske modne tvrtke, a u najam je uključena kolekcija od 50 odjevnih komada...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2025 11:49