Maloprodajni gigant

Krah omiljene modne platforme? U samo šest mjeseci Asosova zarada potonula za gotovo 70%

Direktor kompanije priznao je kako su podcijenili kompleksnost širenja poslovanja na dva kontinenta te da su pritom pogriješili u nekoliko ključnih područja
Asos, modna platforma
 Suzanne Plunkett / REUTERS/ Profimedia
Direktor kompanije priznao je kako su podcijenili kompleksnost širenja poslovanja na dva kontinenta te da su pritom pogriješili u nekoliko ključnih područja

- Digitalni svijet je veoma kompleksan. Malo tko ga je u potpunosti uspio skužiti, a još je manje onih koji su na njemu i zaradili – kazao je 2013. Nick Robertson, osnivač Asosa, a posljednji poslovni podaci te online trgovine pokazali su da i šest godina kasnije pokušava shvatiti taj komplicirani svijet.

Kompanija osnovana sada već davne 2000. je, kako piše Forbes, brzo postala lider na tržištu digitalnih modnih tvrtki, no brzo je i doživjela pad prometa i usporavanje rasta prihoda. I to baš u vrijeme kada se istovremeno pokušava širiti na američkom i europskom tržištu.

Kada su Roberston i Quentin Griffiths, suosnivač modnog diva As Seen On Screen (Asos), osnovali kompaniju, zamišljali su svijet u kojima će njihovi korisnici moći pristupiti gomili svojih omiljenih brend...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. studeni 2025 14:03