Nakon saniranja štete uzrokovane potresom, otvoreno je ukupno 158 Konzumovih dućana, dok je njih 12 još potrebno sanirati te oni neće raditi do daljnjega, priopćili su ih hrvatskog trgovačkog lanca.
- Najvažnije je da u trenutku potresa u prodavaonicama nije bilo nikoga te da je šteta samo materijalna. Hvala našim vrijednim zaposlenicima koji su pripremili prodavaonice i koji i dalje u suradnji sa stručnjacima marljivo rade na tome da ih sve osposobe za rad. U pojedinim prodavaonicama očekuju nas određeni popravci pa ćemo ih do daljnjeg zatvoriti dok ne budu u potpunosti sigurne za naše zaposlenike i kupce - izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Usto, u skladu s odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, od danas će sve Konzumove trgovine raditi od 8 do 17 te je organizirana i regulacija ulaska kako bi se osiguralo da se svaki kupac pridržava propisane udaljenosti.
Dodatno, s ciljem dodatne zaštite kupaca te blagajnica i blagajnika, Konzum u svim svojim prodavaonicama kao sigurnosnu mjeru uvodi posebne prozirne pregrade od pleksiglasa. Na taj će se način, tvrde, smanjiti blizak kontakt na blagajnama, a da se pritom kupcima ni na koji način neće otežati plaćanje kupljene robe. Za djelatnike na blagajnama i sve ostale zaposlenike koji su najčešće u kontaktu s kupcima već su ranije osigurane i zaštitne rukavice i maske te sredstva za dezinfekciju, priopćili su iz Konzuma.
- Od prošlog tjedna u svim Konzumovim odjelima pekarnica proizvodi se obvezno pakiraju prilikom usluživanja kupaca, a na samoposlužnim pekarnicama također je moguće kupiti samo unaprijed zapakirane proizvode. Na odjelu delikatesa proizvodi se režu isključivo na zahtjev kupca, bez izlaganja unaprijed narezanih salama i sireva. Zbog sigurnosti svih koji sudjeluju u procesu dizajna, tiska i distribucije, Konzum do daljnjeg neće tiskati svoj katalog, već će akcijske cijene isticati samo u trgovinama te u online izdanju – u priopćenju su navedene sigurnosne mjere koje je taj trgovački lanac uveo.
Interes za kupnju u Konzumovoj online trgovini i dalje je velik, što je i očekivano s obzirom na širenje koronavirusa, a i na činjenicu da je Konzum jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu.
- Novi termini za dostavu i uslugu Drive in otvaraju se svakodnevno iza ponoći kad započne novi dan te u popodnevnim satima kad je to moguće, a trenutni rok dostave ili preuzimanja robe iznosi sedam dana. Pozivamo sve kupce da budu savjesni prilikom kupnje i svoje online košarice pune proizvodima u iznosu do 1.000 kuna kako bi mogli biti brže isporučeni, čime će se omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju – poručili su.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....