Velika škrtica

Kakva je to nagrada za vjernost ako za nju plaćam 9 tisuća kuna mjesečno?

Državne tvrtke omogućavaju vam sakupljanje bodova, ali po različitim pravilima
Hrvatska pošta
 Neja Markičević / CROPIX
Državne tvrtke omogućavaju vam sakupljanje bodova, ali po različitim pravilima

Kako ono kažu - vid’la žaba da se konj potkiva pa i sama digla nogu - tako se otprilike mogu sumirati sve češći pokušaji državnih i javnih kompanija da se, u želji osvajanja što većeg broja klijenata, okrenu nekim mehanizmima dosad rezerviranima za tržišno orijentirane tvrtke.

Pa su mnoge od njih, vidjevši kako to dobro ide običnim trgovinama, i same stale uvoditi takozvane programe vjernosti: dijeliti kartice, osmišljavati sustav bodovanja i pripremati nagrade, nadajući se da će učvrstiti svoj odnos s klijentima i dovući neke nove korisnike.

To za kompanije može biti dvosjekli mač, posebno ako korisnici osjete kako program ima više koristi za kompaniju, a manje za potrošača, koji od programa vjernosti obično iščekuje neki direktni benefit i jednostavnost korištenja....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 06:44