Karakteristično obilježje prodaje na tržnici je sloboda promjene cijene i količine po potrebi ili želji prodavača. Ne samo iz dana u dan, već iz minute u minutu. Klasičan je primjer opadanje cijene kako prolazi dan te prodaja veće količine za znatno manju cijenu u usporedbi s jutarnjom ponudom. Iako je takva dinamika prodaje dobar motivator za neke da se ustanu ranije zbog obilja, a za neke da čekaju sami kraj radi uštede, neki su utjecaji na naše potrošačko ponašanje na tržnici puno diskretniji.
Posjetili smo dvije zagrebačke tržnice i promatrali transakcije između kupaca i prodavača. Vrlo brzo smo primijetili uspješno navlačenje cijene na okrugle svote. Većina kupovina koje su prvotno iznosile manje od 10 kuna, no više od 5, na kraju bi ipak završile na okruglih 10. Ku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....