Lukava tehnika

Kako prodavači na našim tržnicama na suptilne načine utječu na kupce da potroše više kuna

Posjetili smo dvije zagrebačke tržnice i promatrali transakcije između kupaca i prodavača
Ilustracija
 CROPIX
Posjetili smo dvije zagrebačke tržnice i promatrali transakcije između kupaca i prodavača

Karakteristično obilježje prodaje na tržnici je sloboda promjene cijene i količine po potrebi ili želji prodavača. Ne samo iz dana u dan, već iz minute u minutu. Klasičan je primjer opadanje cijene kako prolazi dan te prodaja veće količine za znatno manju cijenu u usporedbi s jutarnjom ponudom. Iako je takva dinamika prodaje dobar motivator za neke da se ustanu ranije zbog obilja, a za neke da čekaju sami kraj radi uštede, neki su utjecaji na naše potrošačko ponašanje na tržnici puno diskretniji.

Posjetili smo dvije zagrebačke tržnice i promatrali transakcije između kupaca i prodavača. Vrlo brzo smo primijetili uspješno navlačenje cijene na okrugle svote. Većina kupovina koje su prvotno iznosile manje od 10 kuna, no više od 5, na kraju bi ipak završile na okruglih 10. Ku...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 07:10