Prava potrošača

Iskon mora dopustiti da korisnici šalju prigovore e-mailom

Iz Iskona su poručili da su uvažili rješenje HAKOM-a i uveli e-mail adresu za prigovore Povjerenstvu
Krešimir Madunović
 Ronald Goršić / CROPIX
Iz Iskona su poručili da su uvažili rješenje HAKOM-a i uveli e-mail adresu za prigovore Povjerenstvu

Izgleda da još postoje operateri koji svoju praksu nisu baš najbolje prilagodili potrošačima, a što se najbolje vidi iz posljednjeg inspekcijskog nadzora HAKOM-a.

Njega su posjetili nakon prigovora nekolicine potrošača, a koji su ostali iznenađeni činjenicom da Iskonu, točnije Povjerenstvu za zaštitu potrošača pri ovom operateru, kojem se korisnici žale u drugom stupnju, ne mogu dostaviti reklamaciju elektroničkim putem, već Iskon zahtijeva da podnošenje prigovora u drugom stupnju bude isključivo na klasičan način - pisanim putem, u kuverti, putem Hrvatske pošte. Pa su inspektori HAKOM-a, zaprimivši pritužbe korisnika, 19. kolovoza posjetili sjedište tog teleoperatera te zaključili kako potrošački prigovori nisu bili bez vraga.

Iskon internet, naime, doista svoj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2025 12:57