'Kakva je to motivacija'

Domaća tvrtka zaračunava naknadu za online kupnju: 'To je tako svugdje u svijetu'

Umjesto da motiviraju ljude na kupnju internetom i tako smanjuju gužve na blagajnama, oni samo naplaćuju više
Publika u Cinestaru
 Nikola Vilić / CROPIX
Umjesto da motiviraju ljude na kupnju internetom i tako smanjuju gužve na blagajnama, oni samo naplaćuju više

Jedan uznemireni čitatelj ovih mi se dana javio sa sljedećim upozorenjem.

Kino u koje je dosad redovito odlazio, kompleks Cinestar, uveo je naknadu za kupnju ulaznica pa je ona sada, ako je čovjek kupi zahvaljujući blagodatima tehnologije, kunu i deset lipa skuplja nego onda kad je kupuje na šalteru.

“Zbilja nevjerojatno. Umjesto da motiviraju ljude na kupnju internetom i tako smanjuju gužve na blagajnama, oni samo naplaćuju sve više...”, požalio mi se, a ja odmah istražila situaciju.

Doista, na stranicama Blitz Cinestara pronalazim sljedeću informaciju: za ulaznice kupljene putem weba ili interneta, naplaćuje se naknada za online procesiranje za svaku kupljenu ulaznicu u iznosu od kune i deset lipa po ulaznici.

Svjetski standard

Iz tvrtke brzo stiže i službeno objašnjenje....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 01:34