Sukob titana

Iako je glavni sponzor prvenstva, Adidas je ipak izgubio u prihodima od drugog brenda

U iščekivanju poslovnih rezultata za drugi kvartal, Nikeovi se izgledi poboljšavaju
Ilustracija
 Boris Kovačev / CROPIX
U iščekivanju poslovnih rezultata za drugi kvartal, Nikeovi se izgledi poboljšavaju

U jeku Svjetskog nogometnog prvenstva ne natječu se samo nogometne reprezentacije, već i njihovi sponzori i sportski brendovi koji na ovaj način pune svoje blagajne. Tako se natjecanje Nikea i Adidasa također zaoštrava, izvještava Seeking Alpha. Činjenica jest da je Adidasov logo na nogometnim loptama, velikom broju sportske opreme igrača i, što je najvažnije, glavni je sponzor prvenstva, no Nike i dalje “trči prema golu”.

Naime, ako se pogleda prodaja asortimana vezanog uz Svjetsko nogometno prvenstvo, Nike dominira terenom. U samo tjedan dana i samo na američkom tržištu (na kojem je proteklih godina Nikeova prodaja u kontinuiranom padu) taj je sportski brend prodao 28 posto navedenih proizvoda, dok je Adidas prodao samo njih šest posto. Pritom se, naravno, ne radi o pr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2025 02:28