Potrošačke navike

Hrvati obožavaju šoping centre: U njima kupuje čak 98,2% građana, neki od njih svaki dan

Većina kupaca će za božićne poklone potrošiti između 200 i 500 kuna, odnosno njih 34,8 posto
 Vladimir Dugandžić / CROPIX
Većina kupaca će za božićne poklone potrošiti između 200 i 500 kuna, odnosno njih 34,8 posto

U trgovačkim centrima u Hrvatskoj učestalo kupuje čak 98,2 posto građana, pri čemu najčešće kupuju hranu i kućne potrepštine, pokazuje najnovije istraživanju magazina Ja trgovac i agencije Hendal.

Najviše građana, jedna trećina ili 33,2 posto, u trgovačkim centrima kupuje nekoliko puta mjesečno, kaže se u priopćenju Ja trgovca. Daljnjih 26,2 posto čini to nekoliko puta tjedno, 11,9 posto kupuje svakodnevno, a 5,6 posto u trgovačkim centrima kupuje samo vikendom.

Nešto više od jedne petine ili 21,3 posto hrvatskih građana u trgovačkim centrima kupuje jednom mjesečno ili rjeđe, dok vrlo mali broj građana uopće ne kupuje u trgovačkim centrima – njih 1,8 posto.

Najčešće se u trgovačkim centrima kupuje asortiman hrane i kućnih potrepština , 60,7 posto, dok jedna t...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 17:36