Gube ključna tržišta

H&M osjetno manje zaradio u zadnjem tromjesečju, gube kupce na ključnim tržištima

U godinu dana prihodi su im se smanjili za 18,4 posto manje, ali nadaju se ponovnom rastu
Ilustracija
 Profimedia, SIPA USA
U godinu dana prihodi su im se smanjili za 18,4 posto manje, ali nadaju se ponovnom rastu

Švedski maloprodajni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u četvrtak o osjetno manjoj neto dobiti u trećem fiskalnom tromjesečju zbog problema s novim logističkim sustavom.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s kolovozom kompanija je poslovala s neto dobiti od 3,1 milijardu švedskih kruna (299 milijuna eura), što je 18,4 posto manje nego što su zabilježili u istom razdoblju lani.

Prihodi bez PDV-a porasli su devet posto, na 55,8 milijardi kruna. Isti postotni rast zabilježili su i ako se uključi PDV, dosegnuvši 64,8 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti i s uračunatim PDV-om uvećani su četiri posto.

Problemi s uvođenjem novog logističkog sustava prouzročili su dodatne troškove od oko 400 milijuna kruna, smanjivši također prodaju za osam posto na nekoliko ključni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 08:00