Otprilike prije četiri godine na svim društvenim mrežama počeo se pojavljivati gin tonic. Svi su ga pili, svi su uživali u njemu, a najviše su ga voljeli fotografirati dok je u pozadini neka azurno plava pučina. I dok su neki predviđali kako je riječ o “one hit wonder”, odnosno da će gin tonic pasti u zaborav prije no što je stekao popularnost – i dalje je omiljeno alkoholno piće milenijalaca. Prodaja gina višestruko narasla, a, naravno, profitirali su i proizvođači tonica.
Jedan od njih je Fever-Tree, britanski proizvođač tonika, koji je upravo probio rekordnu granicu cijene svojih dionica, donosi Guardian. Trenutno se prodaju po 39,87 funti (oko 330 kuna), a prije četiri godine vrijedile su tek 1,66 funti (oko 13 kuna).
Fever-Tree se, inače, u Velikoj Britaniji prodaje bolje i od Schweppesa, a vrijednost kompanije je trenutno oko 4,5 milijarde funti.
- Iako je ovo velik uspjeh, već sada gledamo u budućnost i razmišljamo o potencijalnom širenju na području drugih bezalkoholnih pića – rekao je direktor Fever-Tree Tim Warrillow.
Prodaja gina u zadnjih je šest godina doslovce eksplodirala, a godišnje se popije gin tonica u vrijednosti 1,2 milijarde funti. U čak 50 posto britanskih barova prije se gin s Fever-Treeom, a brend je počeo veliko širenje na američko i španjolsko tržište.