Eksplozija prodaje

Gin tonic već je četvrtu godinu zaredom omiljeno piće, proizvođači zadovoljno trljaju ruke

Fever-Tree, britanski proizvođač tonica, došao je do rekordne vrijednosti svojih donica
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Otprilike prije četiri godine na svim društvenim mrežama počeo se pojavljivati gin tonic. Svi su ga pili, svi su uživali u njemu, a najviše su ga voljeli fotografirati dok je u pozadini neka azurno plava pučina. I dok su neki predviđali kako je riječ o “one hit wonder”, odnosno da će gin tonic pasti u zaborav prije no što je stekao popularnost – i dalje je omiljeno alkoholno piće milenijalaca. Prodaja gina višestruko narasla, a, naravno, profitirali su i proizvođači tonica.

Jedan od njih je Fever-Tree, britanski proizvođač tonika, koji je upravo probio rekordnu granicu cijene svojih dionica, donosi Guardian. Trenutno se prodaju po 39,87 funti (oko 330 kuna), a prije četiri godine vrijedile su tek 1,66 funti (oko 13 kuna).

Fever-Tree se, inače, u Velikoj Britaniji prodaje bolje i od Schweppesa, a vrijednost kompanije je trenutno oko 4,5 milijarde funti.

- Iako je ovo velik uspjeh, već sada gledamo u budućnost i razmišljamo o potencijalnom širenju na području drugih bezalkoholnih pića – rekao je direktor Fever-Tree Tim Warrillow.

Prodaja gina u zadnjih je šest godina doslovce eksplodirala, a godišnje se popije gin tonica u vrijednosti 1,2 milijarde funti. U čak 50 posto britanskih barova prije se gin s Fever-Treeom, a brend je počeo veliko širenje na američko i španjolsko tržište.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. svibanj 2024 20:31