Blagdanska potrošnja

Blagdanska košarica: Više od polovine građana štedjet će pri kupnji uskršnjih delicija

Najmanji broj građana, 2,5 posto za Uskrs će potrošiti iznad 1.000 kuna
Ilustracija
 Ja trgovac

Ukupno 62,3 posto građana planira štedjeti pri kupovini namirnica za ovogodišnji Uskrs, a njih 25,6 posto na blagdansku košaricu planira potrošiti između 200 i 300 kuna, pokazali su podaci istraživanja portala Ja trgovac i agencije Hendal.

Onaj manji dio Hrvata, 14,2 posto, za uskršnje delicije izdvojit će između 300 do 400 kuna, od 400 do 500 kuna planira potrošiti svega 13,2 posto građana, dok će 18,8 posto ipak izdvojiti nešto veći iznos, odnosno do 500 do 600 kuna. Najmanji broj građana, 2,5 posto za Uskrs će potrošiti iznad 1.000 kuna, dok 8,2 posto njih još uvijek ne zna koliko će točno izdvojiti za blagdanski stol.

Svoje namirnice za nadolazeći blagdane 68,2 posto građana kupovat će u hipermarketima i velikim trgovačkim centrima, nekolicina njih, točnije 14,1 posto koristit će svoje domaće proizvode, dok će ostatak kupovinu obaviti u malim prodavaonicama i supermarketima ili na tržnici.

Proizvodi koje će se najčešće naći na obiteljskom stolu su u 98,1 posto slučajeva kuhana jaja i šunka (89 posto), te mladi luk (84,1 posto) i hren. Polovica građana će na uskršnjem stolu imati rotkvice, a nešto više od trećine njih će poslužiti orehnjaču i pincu ili sirnicu.

Čak 30,8 posto Hrvati su kao glavnu deliciju koju će konzumirati za vrijeme ručka naveli su pečenu svinjetina, dok će se purica s mlincima naći kod malo manje od četvrtine njih. S druge pak strane, pečenu janjetinu priuštit će si svega 19,5 posto, pogaču 18,6 posto, dok će najmanje građana na uskršnjem stolu imati sarmu i šunku u kruhu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 09:07