Zaštita podataka

‘Ulaganje u sigurnost se isplati, povjerenje je ključ za digitalni biznis‘

Na konferenciju o zaštiti osobnih podataka, koju su u Zagrebu organizirali AZOP i HGK, naglasak je bio na digitalnoj privatnosti
 Mirna
Na konferenciju o zaštiti osobnih podataka, koju su u Zagrebu organizirali AZOP i HGK, naglasak je bio na digitalnoj privatnosti

WhatsApp je prvi veliki primjer biznisa u 2021. koji je osjetio posljedice ograničavanja privatnosti, moglo se doznati na 15. Europskom danu zaštite osobnih podataka, što su ga Agencija za zaštitu osobnih podatka (AZOP) i HGK organizirali u Zagrebu. Dvije konkurentske aplikacije WhatsAppu, Signal i Telegram, od početka ove godine dobile su 7,5 i 25 milijuna novih korisnika. Među njima i brojne iz Hrvatske.

Troškovi

Konferencija o zaštiti privatnosti, i to s naglaskom na digitalnu privatnost, održana je u hibridnom modu, kombinaciji fizičke i internetske konferencije. U hotelu Westin okupilo se 30-ak sudionika uživo te više od 300 posjetitelja online.

Zdravko Vukić, ravnatelj AZOP-a kaže da se u Hrvatskoj počinje prepoznavati da su osobni podaci naša privatna imovina i da imamo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 05:28