Google je izvijestio o skoku prihoda i dobiti u četvrtom tromjesečju 2020. zahvaljujući snažnom rastu prihoda od digitalnog oglašavanja u doba pandemije koronavirusa.
Kompanije u sektorima putovanja i zabave smanjile su potrošnju na oglašavanje u pandemijskoj 2020. godini, ali taj je pad gotovo u potpunosti nadoknadila potrošnja u maloprodajnom i drugim sektorima koji su više koristili internet zbog ograničenja povezanih s covidom-19.
Googleova krovna tvrtka Alphabet povećala je prihode u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca 23 posto, na rekordnih 56,9 milijardi dolara. Neto dobit poskočila joj je 43 posto, na 15,2 milijarde dolara.
Googleovo poslovanje s oglašavanjem, uključujući YouTube, činilo je 81 posto Alphabetovih prihoda u posljednja tri mjeseca 2020.
Google ge...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....