ETABLIRANI DISTRIBUTER

Orbico na tržištu od 400 milijuna potrošača

Danas, 30 godina nakon osnivanja, Grupa Orbico posluje u 24 zemlje s 19 tvrtki, a njezine su temeljne kompanije u Poljskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji

Orbico Zdenčina

Tvrtka Orbico distributer je proizvoda etabliranih robnih marki kao što su Philip Morris, Procter & Gamble, SC Johnson, Coty, Shell, Kellogg‘s, Mattel i mnogi drugi. Prije više od 30 godina osnivač i vlasnik tvrtke Orbico Branko Roglić otvorio je prvu tvrtku u Švicarskoj, a ubrzo je uslijedilo osnivanje tvrtke u Sloveniji (1991.) te u Hrvatskoj (1997.).

Danas Grupa Orbico posluje u 24 zemlje s 19 tvrtki na tržištu s više od 400 milijuna potrošača, a temeljne tvrtke grupe su u Poljskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji.

Vodeći distributer na tržištu

Uprava Grupe Orbico nedavno je predstavila strategije do 2030. godine, prema kojima će tvrtka proširiti asortiman temeljnih tvrtki. U lipnju je započeo postupak kupnje udjela tvrtke SAV 92, vodećeg distributera proizvoda za svakodnevnu uporabu u Ukrajini, čime će Ukrajina, gdje je Orbico već prisutan s manjom tvrtkom, postati jedno od ključnih tržišta za Orbico. Rastom poslovanja u Bosni, Orbico BiH se također pridružuje temeljnim tvrtkama Orbico.

Tvrtka Orbico i dalje će biti usredotočena na strateške dobavljače, a ujedno će ući u skupine brendova u kojima je manje prisutna i u neke posve nove. Danas je Orbico vodeći distributer uglavnom na području neprehrambenih proizvoda za svakodnevnu uporabu, duhanskih proizvoda i proizvoda visoke kozmetike.

Intenzivan razvoj usluga na području logistike, prodaje i marketinga nastavit će se i u budućnosti. Nakon otvaranja modernih logističkih centara u Poljskoj, Rumunjskoj i Bugarskoj u drugom će tromjesečju iduće godine započeti s radom automatizirani logistički centar Zdenčina na površini od 42.000 četvornih metara. Lokacija uz autocestu blizu Zagreba strateški je smještena da omogućuje najučinkovitiju opskrbu dvaju tržišta, Hrvatske i Slovenije, korištenjem postojećih skladišta u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Ljubljani.

image

Tatjana Čadež, generalna direktorica Orbica Slovenija

Pristup 24 sata

Uvođenje novih boljih rješenja gotovo je uvijek djelomično ili potpuno digitalizirano. Na području prodaje nastavlja se digitalizacija poslovanja uvođenjem platforme B2B koja kupcima Orbica omogućuje pristup cijelom asortimanu od gotovo dvije tisuće proizvoda u devet kategorija te pristup 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

Sinergija u logistici

Od 2024. godine tvrtkama Orbico u Hrvatskoj i Sloveniji upravljat će jedna dvočlana Uprava koju čine Tatjana Čadež, dosadašnja generalna direktorica Orbico Slovenija, i Vesna Rendulić, dosadašnja operativna direktorica Orbico Hrvatska. Budući da tvrtke u obje države imaju sličan skup principala i budući da neki kupci posluju na oba tržišta, potrebna je sve dublja suradnja između dviju tvrtki, a novi logistički centar omogućit će sinergije u logistici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 07:46