TIPSY

Nova hrvatska web trgovina dostavlja pića i kondome u Zagrebu u roku od 150 minuta

Imali smo skladište puno raznolikog pića za koje smo mogli ponuditi dobre cijene, ali zbog lockdowna naši su glavni kupci, ugostitelji, bili zatvoreni pa smo se okrenuli internetu, kaže direktor Dario Drmač
 Darko Tomas/Cropix

Kućnu zabavu sad možete organizirati u roku od 150 minuta bez da se pomaknete iz naslonjača. Nova internetska trgovina Tipsy dostavlja pića, grickalice, plate, led pa čak i kondome, u tom roku, ali samo na području Zagreba. U ostatku Hrvatske koristi dostavnu službu s kojom to traje standardno za online trgovine unas, od jednog do tri dana, pogotovo ako se dostavlja na otoke. No, ovako brza dostava dosad je postojala mahom za laptope, hranu i uredski materijal.

Tipsy nije novi hrvatski startup. No, jest domaći projekt, i to vrlo kompetitivne web trgovine, koju su prije nešto više od četiri mjeseca zamislila tri prijatelja poznata po prodaji i promociji vina kroz Wine&more - Ivan Kovačević, Dario Drmač i Dubravko Vancaš. Tipsy, kao i druge e-commerce projekte vode pod kapom Craft Technologyja.

Javili se za franšizu

Dario Drmač, direktor Craft Technologyja i jedan od partnera na Tipsyju kaže da su u prva dva tjedna zabilježili dobar rezultat.

"Na newsletter nam se prijavilo više od 200 ljudi, dostave su redovite, a već su nam se javili i poduzetnici iz susjednih zemalja zainteresirani za franšizu. No, to nam se zasad čini malo prerano, iako smo se uvjerili da koncept ima smisla, neovisno što je za razliku od naših drugih projekata fokusiran na hrvatsko tržište", kaže Drmač.

Dodaje da su o Tipsyju počeli razmišljati kad su lani shvatili da će se zatvaranje ugostiteljstva ponoviti. Drmač kaže da im je primarni biznis u HoReCi. Navodi da su imali skladište puno raznolikog pića i da su na tržištu mogli ponuditi kompetitivne cijene. No, u vrijeme zatvaranja njihovi su glavni kupci, poput ugostitelja, bili zatvoreni. Pomoglo je i to što su maloprodajni lanci uspješno prebacili prodaju na internet, a unatoč blagom padu prodaje bilježili su rast u segmentima u kojima djeluje i Tipsy.

image
Viktor Vancaš, Ivan Kovačević, Tanja Živković, Dubravko Vancaš, Dario Drmač, Višnja Vondraček i Neven Trifunović
Darko Tomas/Cropix

"Pa ipak nije bilo dovoljno samo da pokrenemo web shop, kad ih je već milijun, i tako smo na temelju iskustva koje smo skupili u marketingu i online prodaji, a Ivan i ja zajedno s Dubravkom, koji pak ima bogato iskustvo u HoReCi, pokrenuli trgovinu koja naglasak stavlja na gamifikaciju, brzu dostavu i taj drugačiji pristup", kaže Drmač.

Ivan Kovačević navodi su iskustvo u marketingu i online prodaji stakli na projektima kao što su Konzum Klik, danas najvećoj online maloprodajnoj trgovini te na projektu Volim meso.

"Na projektu Konzum Klik radili smo od samog početka, uključujući i rad na prvoj prodajnoj mobilnoj aplikaciji na iPadu u Hrvatskoj, a koju je napravio upravo Konzum. Drugi veliki projekt na kojem smo radili bio je Volim meso, i oba su nam ukazala da je za uspjeh Tipsyja zapravo nužno povezati ne samo dobru prodajnu logistiku već i sadržaj, dakle da budemo zanimljivi našim kupcima kao što je Coolinarika onima koji vole kuhati", kaže Kovačević.

Dubravko Vancaš kaže da nije lako prodavati pića online zbog regulative. Tipsy, pojašnjava, stoga ima radno vrijeme vrlo slično benzinskim postajama.

Mnogo uče

"Mi možda i možemo prodavati pića i poslije 22 sata, ali to ne radimo. Želite li da vam piće bude dostavljeno isti dan, znači u 150 minuta, morate ga naručiti do 22 sata. Nije da ne možete kupiti i kasnije, ali dostava vam ide tek idući dan. Takve su epidemiološke mjere. Jednako tako, ako niste punoljetni, a mi to provjeravamo na nekoliko načina, ne možete kod nas kupovati", kaže Vancaš.

Ivan Kovačević kaže da o Tipsyju još mnogo uče. Osim regulative, navodi, istražuju još uvijek što kupci na njihovom novom webu zapravo žele i kako.

"Zanimljivo je da je kod ovakve vrste web trgovine dostava iznimno važna. To je jedan od razloga zašto smo zasad najviše fokusirani upravo na Zagreb, jer ovdje imamo svoje dostavljače. Imamo kupce koji pamte dostavljače i s njima uspostavljaju vrlo prijateljski odnos. Neki su čak tražili da im određeni vozač dostavi piće", zaključuje Kovačević.

Podjelili gajbu pive lovcima na bugove

Dario Drmač kaže da su zahvaljujući inovacijama i izvozu lani u broju zaposlenika narasli s devet na 11, a usto zapošljavaju i 15 vanjskih suradnika. I dok je Tipsy fokusiran na hrvatsko tržište, kroz Wine&More lani su, ističe Drmač, unatoč smanjenom broju prekooceanskih letova i novim preprekama svjetskoj trgovini, udvostručili prodaju pića u SAD-u. Na ostalim tržištima, mahom u EU, rasli su i više, oko 2-3 puta.

"Što se inovacija tiče, Tipsy je podijelio barem gajbu pive posjetiteljima koji su nam pomogli otkriti bugove, jer svaki bug nagrađujemo", kaže Drmač.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 15:13