Prošle godine u Europskoj uniji sedam od deset osoba kupovalo je putem interneta.
Istraživanje Eurostata pokazuje da kupnja putem interneta nastavlja rasti u državama članicama EU. Na rast e-trgovine utjecao je pad kupnje u fizičkim trgovinama na što su utjecala ograničenja zbog pandemije covid-19 te promjene navika i preferencija potrošača.
Od 90 posto ljudi u dobi od 16 do 74 godine koje je u EU koristilo internet, njih 74 posto kupilo je ili naručilo robu ili usluge online za privatnu upotrebu. Općenito, najveći udio korisnika koji su kupovali putem interneta zabilježen je među najmlađom populacijom u dobi 16-24 godina (80 %).
Kupnja putem interneta u prosjeku je porasla za jedan postotni bod u usporedbi s 2020. i za 11 postotnih bodova u usporedbi s 2016.
Udio korisnika i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....